Juletreet er pyntet..


Jul for meg er å nyte det fine og lune lyset fra juletreet. Så derfor fikk vårt nydelige plastikktre komme opp fra boden i går, og nå står det stolt og smiler med alle sine kuler og glitter.

Hos oss pyntet vi med sølv og hvitt og juletreet er inget unntak. Noen fine snøball kuler og englefjær gjør seg veldig godt! Det ble kjempefint!

Jeg skal ta bilde av treet i helfigur, det fortjener det!

Og i kveld har jeg skikkelig julestemmning for det er håndball kamp!

Klemmer fra meg!

8 kommentarer:

Amaroso | 3. desember 2011 kl. 20:03

Nydelig tre! Gleder meg til stort bildet av det.
Her er (plast)juletreet også kommet opp og pyntet.Er veldig fint i virkeligheten men vårt gjør seg ikke så godt på bilde..hehe.
Ha en flott lørdagskveld.
Klem Charlotte

Har en drøm... | 3. desember 2011 kl. 20:11

Ååå, så koselig:)
Da er nok julestemningen på topp tenker jeg ♥
Her kommer ikke juletreet inn før 23 desember, tradisjon soom ungene og mannen ikke vil bryte;)
Enda vi skal ha faketre;)

Ha en kos kveld, heia Norge!!

Klem Line

Tove `blogg verden | 3. desember 2011 kl. 21:15

Nydelig pyntet tre ♥ Vi kjøper edelgran, så det blir ikke pyntet før senest 22.desember :) Gleder meg !!
Kos deg med handball
klem Tove

AC | 3. desember 2011 kl. 21:38

Det var nydelig! Gleder meg til å se flere bilder av treet ditt!

Ha en fin lørdagskveld!
- AC

hill`s interiørblogg | 3. desember 2011 kl. 23:34

Så nydelig....
Klem fra Hill-Iren

SNIKKERBUO | 4. desember 2011 kl. 00:13

Nydelig, og eg gler meg til å sjå heile! trur eg må på juletreshopping snart eg og :) Ha ein fin 2. søndag i advent! klem helene

KROnPRINSESSENE | 4. desember 2011 kl. 00:53

Kjekt med evig-tre som kan pyntes tidlig...
Samme farger på pynten på treet her, men edelgrana skal ikke pyntes helt enda. Men klarer aldri å vente så veldig lenge jeg heller hi, hi.
Klem May Helen

Home sweet home | 13. desember 2011 kl. 03:25

Nydelig dette.
Jeg og vil ha slike små englevinger, hvor har du kjøpt dine?
Håper du tar turen innom meg også å tar en titt. Legg deg gjerne til som følger....det hade vert utrolig trivelig.

Legg inn en kommentar