Litt for mye eller?




Da har jeg også plukket kvister og prøvd og lage meg en julestjerne på det naturlige vis. Men reaksjonene har vært ganske forskjellige. Min mann synes at det egentlig så fælt ut! Men jeg sa at nei, den er dritkul! Men, så ble jeg litt i tvil.. er det for mye?

Jeg skrev jo tidligere at vi har ommøbleret hele stua, og her ser dere at sjeselongen har flyttet dit hvor vitrineskapet sto før. Det skapte utrolig mye mer plass!


Det mangler et møbel her synes jeg, men jeg venter på det eldgamle vitrine skapet mitt som jeg skal hente på sørlandet. Tror det blir knall fint akkurat her! Foreløpig så har det blitt en koselig krok som spiser opp mange te lys:)

Delta på min give away her!

Ha en flott flott kveld alle sammen!

19 kommentarer:

Britt Irene | 10. desember 2011 kl. 15:12

Hei:)syntes det ble flott jeg.Har laget en stjerne selv også,men den venter på lysslynge:)
lurer litt på de hvite fjær trærne dine,hvor har du fått tak i dem.utrolig vakre:)
Ha en finfin lørdag.klemz:)

Gammelt og nytt | 10. desember 2011 kl. 15:39

Nei! Det ble kjempe kult=0))

Sommerjenten | 10. desember 2011 kl. 16:14

For mye nei! Det er kjempestilig! Flott stjerne du har laget! :)

Ha en fin helg!

Klem Lene

Hege | 10. desember 2011 kl. 16:18

Jeg synes stjerna ble kjempefin! Laget meg en jeg også, men har ikke lys på den... Koselig krok du har laget deg synes jeg!!!

Klem fra meg

Har en drøm... | 10. desember 2011 kl. 16:23

Syns det er såååå kult med de stjernene jeg!!
Flink er du;)
God stemning i kroken ♥

HJa en finfin kveld!

Klem Line

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 10. desember 2011 kl. 17:03

Nei ikke for mye,kjempefin:)

Precious Home | 10. desember 2011 kl. 17:27

Utrolig koselig stemning på dette bildet!
Syns stjernen ble veldig fin der jeg...ikke hør på mannfolka;) hehe;)

Manne's hverdag | 10. desember 2011 kl. 18:14

Syn's stjerna var kjempelekker jeg!!! Har også laget
meg flere... :)

God helg!!!

Klem

Lenn81 | 10. desember 2011 kl. 19:50

livets stjerne Eli:) æ vill æu lage

Jorid ♥ Noe på Hjertet | 10. desember 2011 kl. 19:56

Jeg digget den !! :) Tror jammen jeg skal lage lignende. Hvor har du kjøpt lyslenken ?

GODKLEM

HjemmeKos | 10. desember 2011 kl. 21:29

Jeg likte den kjempegodt !! Knallstilig ;)Vi må ikke alltid høre på mennene, de blir jo tross alt ikke inspirert av alt det vi blir. Har fått mange tvilende blikk her hjemme jeg også...

God lørdags-kveld1

Mona Christin | 10. desember 2011 kl. 22:46

Mannfolk vet ikke bedre. Følg magefølelsen din. Den kan du alltid stole på.

Likte deg veldig godt, jeg...

Klem Mona C

Lillan | 11. desember 2011 kl. 12:56

dette var kjempe tøfft! helt etter min smak. Hør ikke på mannen din når det gjelder interiør:) Det ender som regel galt:) hihi Dette var veldig fint, koselig og julete:)

Nummer 20 | 11. desember 2011 kl. 17:00

En litt mindre versjon av den hadde vore bedre trur eg :) Men supertøff!

Caroline | 11. desember 2011 kl. 21:41

Stjerna var råfin!!!
Utrolig stemmningsfullt,så her må du ikke la mannen bestemme;)
Ha en fin 3 søndag i advent!
Klem Caroline

June | 12. desember 2011 kl. 09:15

Syns det ble kjempekult jeg! :)

Hjerterommet | 23. desember 2011 kl. 23:12

Jeg syns det var veldig tøft, med et element som tok litt plass. Er litt glad i ting/elementer som markerer seg litt;) God jul, Eli;D

Anette Willemine | 29. desember 2011 kl. 20:57

He, he, samme reaksjon her i huset. Min endte opp i det store stuevinduet, der den så minst ruvende ut! Vi bloggejenter kan kanskje av og til la våre bedre halvdeler få stemmerett. Det kan komme godt med den dagen vi virkelig skal overtale de til noe vi bare MÅ ha!! ;)


AW

Anette Willemine | 29. desember 2011 kl. 20:58

Glemte jo helt å si at hjørnet ditt så bærre lækkert ut!

Legg inn en kommentar