Ønsker alle en god jul fra sørlandet!


Da er vi endelig hjemme hos mine foreldre på sørlandet. Så godt og herlig avslappende og komme hjem. Og i morgen skal jeg ligge godt under teppet og se på Askepott og de tre nøttene, det er jul for meg! Her er huset pyntet i hvitt og sølv, helt nydelig! Jeg se om jeg ikke kan få vist dere litt flere bilder fra huset i romjulen.

Da vil jeg ønske alle mine flotte lesere en herlig jul med masse god mat og julekos sammen med sine nærmeste!

God juleklem fra Eli Anna

7 kommentarer:

CamillasVilla | 23. desember 2011 kl. 19:39

Lekkert!! Håper julen blir fin og minnene mange!!

God Jul til deg og dine!

Camilla :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 23. desember 2011 kl. 20:17

En riktig flott jul til deg og dine...
stor juleklem..

Precious Home | 23. desember 2011 kl. 23:18

En fin jul til deg og dine!

Ps: Nydelig reportasje som kom i bladet i postkassen i dag;)
Du har det såååå fint!

Har en drøm... | 23. desember 2011 kl. 23:22

Heihei;)
Er dette hjemme hos dine foreldre?
Da kan jeg godt skjønne hvor du har den fine stilen fra;)
Så koselig ♥

Ha en riktig GOD JUL!

Klem Line

Fra huset i svingen | 23. desember 2011 kl. 23:36

Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

Juleklemmer Karianne

AC | 24. desember 2011 kl. 09:08

God jul ønskes deg og dine!
- AC

Mittvitahusochhem | 28. oktober 2012 kl. 22:29

Så nydelig lyskrone, har nu sjekka ennumere i bloggen din, og den som ikke klarer å bli inspirert, ja den, haha...SÅ MASSE FIINT, skikkelig flink er du.
Endrer till vitt vi også, ikke kritvitt, men samme som vinduene, den heter 0502, den nyansen her i Sverige.fortsetter fölge bloggen din, ha en fin kveld,
mvh aina-kristin

Legg inn en kommentar