Svibler i gammel urtekasse..



Her forsvinner disse koselige førjuls dagene en etter en. De fylles med jobb og skole samt alt av planlegging som hører julen til! Men, nå har jeg lyst til å ha en hel dag hvor jeg bare kan tusle rundt i pysjen og pynte til jul.

Litt pynting har det jo blitt, men jeg har jo så mange planer! Jeg vil også lage en DIY stjerne av kvister som kan lyse opp i en mørk krok, de er jo så fine de som florerer i blogglandia!

Sviblene har blitt plantet i en gammel urte kasse kjøpt på Bloom i Asker i fjor.

Har du ikke meldt deg på min giveaway i samarbeid med Mosters hus, gå inn her og skaff deg en sjanse til å vinne en valgfri gave på opptil 500 kr fra nettbutikken.

Nå er det håndballkamp som gjelder, det er skikkelig jule stemmning det!

5 kommentarer:

No.15 | 7. desember 2011 kl. 20:08

Så pent det var.

Ha en fin kveld :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 7. desember 2011 kl. 20:39

Det raaaaser ivei nå:)Koselige med sviblene i kassen...
klemklem

Malin's Hus | 7. desember 2011 kl. 22:36

Mm wow vad fint du har det! Norge / du kan minsann!!! ;) nu ska jag kika runt lite mer! Gillar vad jag ser. Superfin blogg, verkligen! Kram i massa!!!!! / Malin

Har en drøm... | 7. desember 2011 kl. 22:47

Det ble jo kjempefint ♥
Er så glad i litt alternative ting og putte blomster i;)
Og en rustikk trekasse er jo PERFEKT!!

Ha en fin fin kveld!

Klem Line

Lena | 8. desember 2011 kl. 10:06

Så fint det ble med sviblene!
Jeg så også tilfeldigvis en slik bloggestjerne i Blogglandia igår, og den var så fiiin. (Eieren er tilfedigvis ei venninne av meg...) Så mon tro om man ikke burde kommet seg en tur ut i skogen med hunden og plukket noen kvister???

Med ønske om en finfin førjulsdag!
:o)

Legg inn en kommentar