Et lite livstegn..


Et lite livstegn er vel kankje på tide her også! Tiden etter jul har blitt tilbragt på sofaen, er ikke helt i form for tiden men satser på at det kommer seg snart!

Så derfor er det ikke så mye og melde bortsett fra en bukett med blomster som ble med til kassen på Ica i går. Selv om energien er laber så er det masse som planlegges i hodet og jeg gleder meg til å kunne komme i gang!

Og ikke minst tusen takk for alle de fine kommentarer som jeg fikk i forbindelse med reportasjen i Boligdrøm, jeg tror jeg har landet nå:)!

Ha en flott dag alle herlige følgere og lesere!

11 kommentarer:

Lillekatt | 11. januar 2012 kl. 11:34

Æsj, det er så kjedelig å være i dårlig form!! Særlig når man har så mye ideer!! God bedring!

Anne | 11. januar 2012 kl. 11:37

Alltid så koselig hjemme hos deg :) Så gøy med reportasje i Boligdrøm :) God bedring til deg!

Klem Anne

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 11. januar 2012 kl. 11:54

Tror det er mange med laber energi for tiden...men det kommer seg vel ettersom dagene blir lysere..
ha en fin dag uansett....
klem

Siv`s verden | 11. januar 2012 kl. 13:24

Masse god bedring Eli Anna:)

Klem

Har en drøm... | 11. januar 2012 kl. 14:13

Godt med et livstegn ja, du er savnet:)
Herlig med hvite nelliker ♥
God bedring, håper du kommer deg snart, slik at du får satt ideene ut i livet:)

Anita S Home and Wine | 11. januar 2012 kl. 16:07

Ønsker deg god bedring

hilsen fra anita s

Helene i svingen | 11. januar 2012 kl. 20:55

Hei!

Jeg er ny leser og har koset meg med gamle innlegg jeg.. DU har et flott hjem :) God bedring og god kveld fra meg :)

Fru Belima | 12. januar 2012 kl. 15:52

Vakkert hus dere har!! Her må jeg titte innom snart igjen! Så gøy å få huset sitt i boligdrøm.. liker godt det bladet! Hilsen mariann

Precious Home | 12. januar 2012 kl. 20:00

God bedring!
Har visst vært en "travel høst/vinter" med sykdom...ikke bra.

Ha en fin kveld!

Belinda Jakobsen | 18. januar 2012 kl. 14:50

Kan ikke fatte at jeg ikke har sett bloggen din før nå - JEG ER STORFAN allerede! Herregud for et hjem du har. Gleder meg til å lese gjennom heeeele bloggen din <3

Scrappegal sørlending | 26. januar 2012 kl. 10:21

Digger disse skapene på veggen på dette bildet! Hvor er de fra??

Sitter go laser reportasjen din i Boligdrøm akkurat nå, sammen med en kopp te.

Og jeg har et ustyrtelig behov for inspirasjon til innredning i heimen, da jeg ikke har det genet selv... :)
Takk for en flott inspirasjon!! :)

Legg inn en kommentar