Denne ønsker jeg meg fordi..


Som sikkert veldig mange har forstått allerede så skal Annabell bli storesøster til sommeren. Vi gleder oss veldig masse alle sammen! Og nå som jeg endelig har kommet meg ut av den vannrette stillingen på sofaen, så er gleden komplett!
Vi har jo det meste av utstyret fra da Annabell var liten, men denne gangen så synes jeg at vi alle fortjener denne flotte Leander vuggen. Den er utrolig praktisk og ikke minst et utrolig flott møbel!

Jeg ligger på 3 plass i Norges drømmebolig, så hvis du synes at jeg fortjener din stemme eller har lyst til å se alle de flotte finalistene så kan du gå inn hit og ta en titt!

Ha en strålende kveld!

12 kommentarer:

Divamamma | 21. februar 2012 kl. 20:25

Den har vi stående klar i stuen faktisk :-) Den er så vakker.. Gleder oss til å ta den i bruk.

Sommerjenten | 21. februar 2012 kl. 21:17

Visste ikke at du skulle ha en liten til! Gratulerer så masse! Så koselig! :) Den vuggen er skikkelig fin! :)

Fortsatt fin kveld.

Klem Lene

Har en drøm... | 21. februar 2012 kl. 21:42

Ååå, så koselig med en liten bebis ♥
Gratulerer;)
Og leanderviggen er bare vakker ♥

Tvitvi heier på deg i konkurransen:)

Marianne på landet | 21. februar 2012 kl. 22:36

Gratulerer med baby på vei!
Skjønner godt at du ønsker deg Leandervuggen.. den er utrolig fin.
Så hvit, ren og uskyldig..akkurat som den lille som skal ligge oppi der.

Ha en fin kveld :)

farmorhuset | 22. februar 2012 kl. 10:12

gratulerer så masse med en liten på vei, heldige dere :-)
og det er klart at en slik vugge er på sin plass...

good dag til deg!

farmorhuset | 22. februar 2012 kl. 10:17

og gratulerer med finaleplass også! sååå gøy, krysser fingrene og gjør mitt for at det skal 'gå veien'...

Villa Wikan | 22. februar 2012 kl. 12:33

Gratulerer <3
Vi har også denne vuggen, aldeles nydelig =)
Kos deg med rugetiden ;-)
Klem Linn

Sivs verden | 22. februar 2012 kl. 19:01

Gratulerer!:) Nydelig vugge!

Klem

Anne | 22. februar 2012 kl. 20:28

Den fineste vuggen! Den er jeg utrolig glad for at jeg kjøpte til mine barn :) Kos deg med graviditeten og gratulerer så masse med finaleplass! :)

Klem Anne

dagens interiør | 23. februar 2012 kl. 11:47

grattis med tredje plass so far! :) og grattis med liten en i magen :) den krybben ser lekker ut :)

CamillasVilla | 23. februar 2012 kl. 21:06

Såå fin den vuggen - gratulerer med en liten en til i vente!! Det har vi også, men jeg har bare skarvelige 6 uker igjen nå - håper jeg...
Lykke til i tiden som kommer, håper formen blir stigende!!

Klem Camilla :)

Anonym | 29. mars 2012 kl. 22:07

Leander vuggen er superfin og vi har vært så glad i vår. Vi har den til salg om det skulle være av interesse. :-)
lykkjaf@online.no

Legg inn en kommentar