Komplett lykkefølelse..


Det er den beste følelsen når noe man har ønsket seg i mange år går i oppfyllelse. Og for meg så gjelder det denne råe Stingray stolen! Den har som sagt stått på ønskelisten i lang lang tid og lykken var derfor komplett i går da jeg trappet opp på House of Oslo og kunne bestille den. Jeg må bare vente 6- 8 uker før den kan pryde stuen vår!

Og det er jo veldig viktig og ha en god unnskyldning når man ønsker seg noe. Og min er at den er perfekt til å sitte og kose med en liten baby!:)

Jeg ligger på 3 plass i konkurransen " Norges drømmebolig " Og blir kjempeglad for alle hyggelige stemmer!

7 kommentarer:

anine | 29. februar 2012 kl. 11:40

åååå misunnelig! DRØMMER om en selv;);)

Anonym | 29. februar 2012 kl. 11:41

Så deilig snupp, gleder meg til å prøve den... Jeg ønsker meg Eames gyngestolen, og synes jeg og snart har en god unnskylding til det:-)
Har samlet sammen stemmer til deg på jobb..

Ha en god dag vennen:-)

Klem Line

expojippi | 29. februar 2012 kl. 13:02

Åååå, din heldiggris!! Denne stolen er en sann herlighet, og helt klart
perfekt til å sitte å gynge i med en baby i favnen.

6-8 uker er alikevel lenge å vente...

Finfin onsdag til deg.
Ane

Fam.Gab | 29. februar 2012 kl. 13:45

Kjenner følelsen, vi snakker pur glede ;) !! Du har mye fint i vente med andre ord! Lykke til med alt :)
Henger meg på som følger.

Ønsker deg en fin skuddårsdag! :)

Notre-de-maison/Mamma til tre | 29. februar 2012 kl. 15:34

Åååååja...denne stingray stolen er bare dødslekker...herlt utrolig vakker i formen, klassisk, nydelig å sitte i, flott...finnes ikke nok superlativer. kan tenke meg den blir flott hjemme hos deg! Ha en flott onsdag! Legger meg til følger;)

Har en drøm... | 29. februar 2012 kl. 21:52

Aahh, vakker:)
Heldige du!
Blir nok herlig med babykos i denne ♥

Fortsatt masse lykke til i konkurransen:)

Kremfaret | 1. mars 2012 kl. 00:35

Lucky pig! Den passer nok perfekt inn hos deg ja ;) *ikke misunnelig i det hele tatt* Tør jeg spørre hva du måtte gi for den? Enig med deg i hvert fall - den blir nok super til babykos :0)

Legg inn en kommentar