Tusen takk alle sammen!


Herlighet! For en dag det var i går, tror aldri at jeg har brukt så mange timer sammenhengende på Macen.

Fantastisk og lese alle de flotte kommentarene og se hvordan alle mine venner har stemt, og hvordan de linker videre på Facebook!

Tusen takk for alle fine kommentarer, linker og fine ord! Jeg er ubeskrivelig takknemlig:)

Hvis du ikke har sett alle bidragene i Norges drømmehjem så kan du gå inn hit og stemme på din favoritt!

Bildet er fra terrassen i sommer! Jeg lengter bort fra minus 12 grader og ønsker meg sol og varme..

Ønsker alle en flott Torsdag!

10 kommentarer:

dagens interiør | 2. februar 2012 kl. 17:24

spennende!

Stine | 2. februar 2012 kl. 19:34

Første gang ejeg er innom bloggen din, og jeg må bare si at jeg er lamslått!!NYDELIG!!Klart det tar tid med alt du skal fikse for bloggen din, og lese alle kommentarene..Lykke til, det er virkelig en fortjent finaleplass. Ha en fin kveld :-)

Har en drøm... | 2. februar 2012 kl. 21:36

Ja, dette må du NYTE ♥

toves sammensurium | 3. februar 2012 kl. 16:44

Dette bildet burde du ha med på Nib'ens utfordring denne gangen...vårvegg!!!!!Nydelig bilde:)
Toveklem:)

Fruen på Solhaug | 3. februar 2012 kl. 18:27

For et nydelig hus du har! Det er blogger som din som har inspirert meg til å starte min egen. Lykke til i finalen ;)

Fabelaktig | 3. februar 2012 kl. 23:44

Nydelig hjem :)

Takk for varm kommentar inne hos meg...

I dag er jeg og Nala alene hjemme, mannen er på tur med jobben og vi nyter alenetid på sofaen :)
Nyt fredagskvelden!
klem& stort smil

Katrine | 5. februar 2012 kl. 09:43

Gratulerer!! Så fortjent med det fine hjemmet deres:) Du jeg lurte itt på hvilken arge dere har på veggene i stua og kjøkken?

Glad i hvitt | 6. februar 2012 kl. 08:42

Hei Katrine!
Fargen som vi har i hele huset heter Letthet, den er hvit med litt grått i. Jeg er veldig godt fornøyd med den da den er både kald og varm uten at dne gulner med tiden! Klem Eli anna

Janne | 6. februar 2012 kl. 15:01

Hei Eli Anna :) Synes du har en utrolig nydelig blogg og et nydelig hjem!! Jeg har fulgt deg en stund og du har virkelig inspirert meg. Har nylig laget min egen blogg, og synes det er så gøy med blogging. Har lagt meg til som følger hos deg, og håper du også vil gjøre det samme :) Ha en fin dag :)
Klem Janne

sbo | 23. mars 2012 kl. 18:58

Hello there, simply becosbobetme alert to your weblog thru Google, and found that it’s really informative. I’m gonna watch out for brussels

Legg inn en kommentar