Vårt hjem er i finalen i Norges drømmebolig!


For et par uker siden fikk jeg mail fra redaktøren i Boligdrøm om jeg hadde lyst til å delta i konkurransen om Norges drømmebolig. Selv om jeg synes at sånt er litt skummelt så fant jeg ut at hvorfor ikke?

Og i dag våknet jeg opp til beskjeden om at vårt hjem er plukket ut blant 10 finalister! Skikkelig gøy og ikke minst utrolig spennende!

Så jeg håper at alle har lyst til å gå inn og ta en titt på alle de flotte finalistene og se hvem du synes er den verdige vinneren! Og jeg blir jo selvfølgelig veldig glad hvis du velger å stemme på Glad i hvitt!

Stem her på Norges drømmebolig!

Bildene mine som presenteres er desverre litt kornete, men jeg har nå sendt dem bildene i større format og håper at de retter opp dette snart. Og tusen takk til Jorid med bloggen " Noe på hjertet " for desperat hjelp med å få dette til!

21 kommentarer:

Anonym | 1. februar 2012 kl. 14:38

Jeg kjøpte bladet Boligdrøm idag for første gang og elsker hjemmet ditt! Nydelig! Jeg har stemt på deg allerede og ønsker deg LYKKE til:)
Kommer nok innom her igjen.

Jeg har ingen blogg ennå, men har veldig lyst til å starte opp en, du ga meg ennå mer lyst.

Ha en strålende dag:)

Merete

Fru Andersen | 1. februar 2012 kl. 14:38

Gratulerer!

Kjøkkenet hos dere er min favoritt;-)

God onsdag!

Heims lille verdenshjørne | 1. februar 2012 kl. 15:00

Så gøy:D Gratulerer:D Du får min stemme;)

Ha en fiiin dag:D

Sommerjenten | 1. februar 2012 kl. 15:12

Så morro! Gratulerer så masse! Du har et nydelig hjem! :)

Masse lykke til!

Klem Lene

Mostershus | 1. februar 2012 kl. 15:29

Da har du fått en velfortjent stemme fra oss på Mostershus:)

AC | 1. februar 2012 kl. 15:35

Så spennende og artig å være med på.
Lykke til i konkurransen.


Ha en fin onsdag!
- AC

Villa Oss | 1. februar 2012 kl. 15:50

Gratulerer så mye med finaleplass! Det var deg velfortjent. Du har et vakkert hjem :)

Lykke til i kåringen :)

-Nina

Linda | 1. februar 2012 kl. 15:52

Gratulerer og lykke til i finalen:)

Ha en fortsatt fin dag:)
Klem Linda

expojippi | 1. februar 2012 kl. 16:46

Wow!! GRATULERER!! Jeg er ikke overrasket, i
det hele tatt. Nydelig hjem du har.

Onsdagsgode tanker til deg.
Ane

dryss - madam Torvestad | 1. februar 2012 kl. 17:43

Så kult da! Gratulerer!
Skal linke meg videre nå...

Ha en finfin kveld!

Vårt Hus | 1. februar 2012 kl. 17:49

Gratulerer jeg heier på deg :)
Klem Yvonne

Dion | 1. februar 2012 kl. 19:06

Helt vakkert hjem! Hva heter Sjeselongen fra Ikea?

Glad i hvitt | 1. februar 2012 kl. 19:42

Hei Dion! Takk for hyggelig kommentar:) Sjeselongen er fra sofaserien Karlstad. Klem fra Eli Anna

Linn-Mari | 1. februar 2012 kl. 21:29

Du har et nydelig hjem!
Stemt på deg :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 2. februar 2012 kl. 03:50

Grattis så masse med finale plass:)Kjempestas
ha en fin dag
klem

Har en drøm... | 2. februar 2012 kl. 13:52

GRATULERER så masse med finaleplass:)
Vel fortjent!!
Så at bildene dine var litt kornete i går ja, godt du har fått rettet det opp, rommene dine fortjener og bli vist riktig frem:)
Heier og heier jeg ♥

Har en drøm... | 2. februar 2012 kl. 13:52

... og lykke til foressten:)
Dette blir spennende!

Anette Willemine | 2. februar 2012 kl. 17:36

Gratulerer så masse, Eli Anna!!! Hjemmet deres er bare vakkert! Jeg har nå vært inne og stemt på deg! Selvfølgelig!
Jeg fikk også en overraskende mail fra Eva Høydalsvik i Boligdrøm for noen uker siden. Smigrende, men jeg var ikke like modig som deg. Jeg valgte å avstå. Hadde ikke blitt plukket ut likevel. ;)

Lykke til med finaleplassen! Håper mange stemmer på deg!

Klem,
Anette Willemine

Helene i svingen | 4. februar 2012 kl. 19:38

Gratulerer så mye! Det er vel fortjent :)

Ha en fin kveld.

Klem fra svingen

Jorun | 14. februar 2012 kl. 17:36

hvor kjøpte du den "vedoppbevaring"?

sbo | 23. mars 2012 kl. 18:59

Hello there, simply becosbobetme alert to your weblog thru Google, and found that it’s really informative. I’m gonna watch out for brussels

Legg inn en kommentar