Dette er meg!


Norske interiør bloggere sin utfordring denne måneden er å vise hvem du er. Og jeg tror at dette bildet fra soverommet viser best min interiør stil. Jeg er liker den rene hvite stilen og kombinerer gjerne med litt andre farger. Ikke kraftige farger, men farger som likevel gir store kontraster. Lyse kronen gir det stramme rommet et litt mykere preg. Den gamle kofferten og de hvite Tolix krakkene brukt som nattbord viser at jeg tør og tenke litt utenfor boksen!

På mandag er siste frist for å stemme på Norges dømmebolig og jeg ligger på 3 plass. Jeg blir kjempeglad for alle stemmer!

Ha en strålende lørdag i det nydelige vårværet!

11 kommentarer:

expojippi | 3. mars 2012 kl. 09:12

Så herlig!! Helt i min gate!! Elsker hvite soverom, men det er fint å ta inn
litt kontrast alikevel =) Kan tenke meg du sover godt i denne sengen!

I morgen kommer det en utfordring på min blogg, som er i tråd med
dette innlegget. Du burde titte innom meg i morgen =)

Nyt vårsolen, og ha en magisk lørdag.
Ane

Thea | 3. mars 2012 kl. 10:59

Utrolig lekkert! Så inspirerende med slike bilder :D Nå fikk jeg lyst til å kjøpe nye ting (igjen, haha) Ha en herlig helg videre!

Har en drøm... | 3. mars 2012 kl. 12:47

Elsker stilen din ♥
Gjennomført og lekker!!
Flott bidrag:)

Ha en finfin lørdag!!

charm design | 3. mars 2012 kl. 16:30

Utrolig gjennomført lekkert og stilrent soverom.Det likte jeg veldig godt.Lykke til i konkurransen.
Riktig god helg

helen og gutta | 3. mars 2012 kl. 16:53

lekkert soverom og digger at du har brukt Tolix krakk som nattbord

Gårdsjenta | 3. mars 2012 kl. 17:53

Så fint! Liker godt kontrastene i rommet :)

Fru Andersen | 3. mars 2012 kl. 22:05

Lekkert! Liker godt kontrastene og det luftige uttrykket.

Lykke til i utfordringen:-)

God lørdag videre!

No.15 | 4. mars 2012 kl. 23:19

Kjempelekkert!
Kanskje du har hvitmaling-tips til meg? Se bloggen :)

Klem, Lise

sbobet | 5. mars 2012 kl. 00:47

thanks ysboou for arsbochive

Villa Wikan | 6. mars 2012 kl. 15:02

Stilrent og lekkert! Flinka =)
Klem Linn

dagdrømmeren | 11. mars 2012 kl. 21:09

lekkert!
Nydelig blogg du har. La meg til som følger jeg og gleder meg til å følge deg videre :)
Ønsker deg en fin søndagskveld
Barna er i seng og jeg tar meg en liten bloggrunde. Kjekt å titte innom bidragene til nibs marsutfordring!
Klem Tonje

Legg inn en kommentar