Friske farger..


Da er det ingen tvil om at bloggen har blitt litt nedprioritert de siste ukene. Men det er veldig hyggelig og se at mange av dere titter trofast innom selv om det ikke skjer så mye her!

Det har likevel skjedd ganske mye nytt i huset den siste tiden som jeg gleder meg til å vise dere. I går fikk jeg en hyggelig og ventet telefon fra Illums, min kjære Stingray stol hadde kommet. Så nå er den trygt plassert i stuen og bilder kommer. Jeg er bare litt usikker på hvor den skal stå, den er nemlig så utrolig kul at den kunne hatt hele stua alene:)

Litt vår inspirasjon har funnet veien i form av litt vårlige farger som ikke bare er hvite og grå. Herlig med litt friskt preg i huset!

Da satser jeg på at denne bloggtørken er over for denne gang!

4 kommentarer:

Snedig Snelle | 22. mars 2012 kl. 19:26

Velkommen tebake :-) Hadde nettopp bloggtørke sjøl, tror det trengs iblant :-) Nydelig hjem du har!!

Fam.Gab | 22. mars 2012 kl. 19:28

Så fantastisk med et slik praktmøbel i stua, tenker du er fornøyd - lykke til plassering ;)
Stemmer i som over her - nydelig hjem!

Kremfaret | 23. mars 2012 kl. 00:39

Bra du er tilbake :) Gleder meg til bilder - spesielt av Stingray ;) Blir sikkert grønn av misunnelse da men, hihi.

K@ri | 25. mars 2012 kl. 00:49

En herlig stol!
Nyt den :-)
Vakre tanker fra K@ri*

Legg inn en kommentar