Det er jo lov å drømme litt på en vanlig onsdag..


Det må jo være lov og drømme litt om sommer og sol! Jeg gleder meg masse til å kunne ta i bruk terassen igjen. Herlig og sitte her og spise middag og ikke minst lese en bok på kvelden.
I dag er det jo 17 April og akkurat 1 måned igjen til 17 Mai. På nasjonaldagen i fjor satt vi ute i hagen i solskinn og kikket på en ferdig plantet hage. Så det er håp!:)




Jeg tror også at det er ei lita jente som gleder seg til å flytte inn i den bitte lille hytta si.

Ha en flott Onsdag alle sammen!

2 kommentarer:

Simple Lovely | 18. april 2012 kl. 12:05

Så nydelig!! Men alt hjemme hos deg er fint! (Jeg trodde først dette var bilder fra et blad:)
Jeg gleder meg også til å ta frem hagemøblene, gjør lekehytten til lillemor klar og handle inn blomster og planter, herlig!

Ha en fin onsdag
Klem Julie

mams | 18. april 2012 kl. 13:14

Så koselig. Tenker lille gullet vårt skal leke og kose seg her.Savner henne og gleder meg til og sees snart. Klem fra mams

Legg inn en kommentar