Forandringer i gangen..



Da syns jeg at det er på tide og vise litt bilder av forandringene som vi har gjort i gangen. De som har sett bilder fra gangen før husker at det sto en hagebenk her tidligere. Siden man aldri kan få nok oppbevaring så klekket vi ut denne ideeen like før jul.



Så nå har vi fått masse ekstra plass til sko, jakker og vintertøy. Innredningen er satt sammen av forskjellige bestanddeler fra serien Bestå på Ikea. Vi valgte hvit høyglans på dørene. Et høyskap til jakker og vinterdresser og flere skuffer til sko, skjerf og luer. Den lave delen fungerer utmerket som sittebenk!

I dag har jeg dristet meg til å kjøpe litt klær til lillesøster i magen. Helt utrolig hvor små nyfødte er, har jo helt glemt hvordan det var!:)

I kveld får vi besøk av et herlig vennepar og reker står på menyen, gleder meg! Mangler bare boblene..

Ha en flott Lørdag alle sammen!

17 kommentarer:

mams | 21. april 2012 kl. 15:17

Det ble kjempefint Eli! Du er virkelig god til og få det til.Kos dere med gode venner! klem fra mams

Villa Wikan | 21. april 2012 kl. 15:18

Lekkert! Praktisk og flott kombinasjon =)
Kos dere så mye i kveld =)
Klem Linn

Annfrid | 21. april 2012 kl. 15:40

Det ble både lekkert og praktisk. Jeg liker også godt Bestå, har brukt det i loftstuen.

Kos deg med venner og reker.

Klem fra Annfrid

Ingrid | 21. april 2012 kl. 16:05

Superfint Eli!! Her står gang og kjøkken for tur til oppussing, men har nok ikke plass til en sånn fin løsning.
Kos dere med reker, hørtes nydelig ut! :)
Klem Ingrid :)

Har en drøm... | 21. april 2012 kl. 16:58

Så smart!!
Og lekkert:)
Digger de høyglansdørene:)

Flinke dere er altså ♥

Ha en fin fin lørdag:)

Frøken Fryd | 21. april 2012 kl. 17:46

Det der var jo genialt og veldig fint :) Liker gongen dåkas! Vår er diverre alt for smal til at me kan ha ein slik benk, men at me kunne trengt det er det ikkje tvil om...

Ha ein herlig kveld med godt selskap.

Klem Eli

TonstadTunet | 21. april 2012 kl. 18:18

Så fint det er hos dere!
Fortsatt god helg! :)

Siv | 21. april 2012 kl. 19:28

Så praktisk & fint!:)

Ha en fin kveld!

Klem

Base Interiør | 21. april 2012 kl. 20:01

Kom akkurat over bloggen din, kjempefin:) Er på leit etter inspirasjon til ny gang i kjellaren. Veldig smart med den sittebenken. Lurer litt på dei høge skåpa, er det kjøkkenskap?
-May Brit-

Anonym | 22. april 2012 kl. 21:34

Heisann:) Dere har satt sammen en flott Bestå kombinasjon der! Elsker den! Den lave delen er det bare skuffer, eller er det også skap? Kunne vikelig tenkt meg den lave delen på badet mitt!!

Glad i hvitt | 22. april 2012 kl. 21:54

Til Anonym!:) den laveste delen består av skufer i bunnen og hyller på toppen. Klem Eli Anna

June | 25. april 2012 kl. 12:51

herlighet så fint!! må være fantastiskt med den oppbevaringsplassen ja!
klem:)

Therese | 8. august 2012 kl. 00:31

Hei! Likte veldig godt denne løsningen, lekkert! Hvor høy er sittebenken din? Klarer ikke helt å finne et produkt i Bestå-serien som kan se ut som passer til benk. Nydelig hus dere har!

Janne | 28. august 2012 kl. 19:36

Jeg klarer heller ikke å finne de på ikea sine sider. Vet du hva de forskjellige delene heter ?

Stine | 3. september 2012 kl. 18:24

Dette var vikelig flott:-) Må si jeg ble inspirert her! Jeg har for tiden en nesten tom gang som venter på å bli innredet, Bestå serien er jo et kjempesmart valg:) Håper du vil svare på hvilke moduler du har brukt? :)

mettelouise | 2. november 2013 kl. 22:37

Ser at flere har spurt her, så håper du kan svare :-)
Hvor høy er benken, og kan du evnt linke opp til de ulikebestandelene? For min del er jeg mest int i sittebenken :)

Fin blogg forresten! ;-)

Anonym | 19. august 2014 kl. 19:02

Hei :) synes dette var fint! Håper du svarer på som over om hvilke moduler du har brukt og hvor høy er sittebenken. :)

Legg inn en kommentar