Kanskje en hvit hylle her..


Jeg får ofte spørsmål fra lesere om jeg kan vise litt oversikts bilder fra huset. Ikke alltid så lett det! Men her er hvertfall utsikten fra hvor jeg kokkeler på kjøkkenet. Og akkurat her har jeg lyst på en forandring. Jeg har lyst på en hvit hylle som kan bytte plass med tavlen, så da skal jeg snart farte opp på verket interiør og ta en liten titt!

I dag har jeg hatt besøk av fotograf og journalist som har tatt bilder av en av våre løsninger i forhold til oppbevaring. Blir spennende og se hvordan de legger opp reportasjen! Jeg var ikke helt forberedt på at de ville ha meg med på bildene. Så da blir vel bilder av en rund blogger med stooor mage og se på nett og i avis om litt:)

Ha en strålende dag!

2 kommentarer:

TorilFN | 25. april 2012 kl. 16:03

Åh.. så spennende å få se artikkel om
oppbevaringsløsninger i det fine hjemmet deres!!
Du har en fantastisk stil... :)
Helt klart min favoritt interiørblogger!
Takk for masse fin inspirasjon!

klem til deg! Toril :)

Har en drøm... | 25. april 2012 kl. 21:20

Så spennende med reportasje av FINE huset:)
Du må gi oss et hint når det er ute da!!
Tipper det blir fint med en hylle i kroken ♥

Legg inn en kommentar