Kjøkken favoritten..




På fredag fartet jeg innom blomsterbutikken Bloom på Nesbru. Jeg har sagt det mange ganger, men det er den optimale butikken som har alt av vaser, blomster og smått interiør. Jeg er nok altid en smule fattig når jeg går derfra, men desto lykkeligere! ( dette er ikke et sponset innlegg :))


Denne gangen fikk jeg med meg en bukett med Ranukler, blomster til kjøkken og stue. Men mest fornøyd var jeg med denne fine skålen i bambus. Den grønn fargen er favoritten på kjøkkenet for tiden.

Ha en flott Søndag!

8 kommentarer:

Fine Friminutt | 22. april 2012 kl. 14:11

Så nydelig den bambusskålen er:-)

Har en drøm... | 22. april 2012 kl. 18:16

Flott skål!!
Elsker Bambus:)
Alltid GØY med litt nytt ♥

Ha en fin fin dag:)

MittLilleHjerte | 22. april 2012 kl. 19:34

Stilig farge på bambusskålen:)
Skjønner at den er en kjøkken favoritt;)
Ha en fin søndagskveld!
Klem Janne

June | 25. april 2012 kl. 12:53

nydelig farge på den skåla ja! og ranunkler er bare de fineste blomstene:)
du jeg lurer på en ting, er de skapene over der i veien når dere sitter på benken? eller henger di så høyt at en kan lene seg trygt tilbake liksom?
Du har det utrolig fint på kjøkkenet og!:)
klem June

Gurihaugen garn og hobby | 15. august 2012 kl. 14:10

Hvor har du kjøpt de skapene??

Glad i hvitt | 15. august 2012 kl. 14:22

Butikken hvor jeg kjøpte dem er desverre lagt ned, men de er fra leverandøren Lisbeth Dahl. Håper du finner dem på nett:)

lita74 | 1. august 2013 kl. 08:53

Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt di små hvite skapene ?? Nydelig blogg som inspirerer ;) Anette

lita74 | 1. august 2013 kl. 08:57

Tusen Takk :)

Legg inn en kommentar