Skal den bli hvit eller?..




Annabell har vært så heldig og fått denne gamle pulten av bestefar på Hamar. Selv om det er planlagt at den skal få et strøk med maling så har den fått komme inn på rommet. Jeg har jo en lillesøster i magen som ikke skal utsettes for maling:) Har dere noen fargeforsslag eller skal den bli hvit som alt annet?

Den tøffe kassen på toppen av pulten kommer fra Rice. Hun har fått noen av disse, og de er geniale til å skjule alt av leker som vanligvis ligger strødd på gulvet!

Ha en fin fin onsdag alle sammen og takk for at dere stikker innom selv om denne bloggen noen ganger blir ganske så stille!:)

13 kommentarer:

MittLilleHjerte | 11. april 2012 kl. 18:51

Den blir sikkert kjempefin om du maler den hvit, selv om den er fin nå også:) Jeg elsker å male ting hvitt:) Ha en fin kveld:)
Klem fra Janne

http://www.ninasskatter.com/ | 11. april 2012 kl. 19:04

Den var veldig fin.Tenker den hadde blitt nydelig i en pastell-lys rosa farge..hvis det er til jenterommet.

TorilFN | 11. april 2012 kl. 19:23

Helt nydelig skatoll! Jeg har en gammel kommode som jeg tenkte å male hvit, men endte med å male den varm grå. (Valmuefrø fra Jotun.) Superfornøyd! Kanskje grått hadde vært tingen? :) Finnes jo tusenvis av gråfarger... Blir nok uansett kjempe fin! Fortsatt god graviditet!! Hilsen fra Toril :)

Anonym | 11. april 2012 kl. 19:44

lyse grå!! også har dem maling uten farlige avgasser!!! Sikker kilde sett det på TV:) God klem Lenn;)

Hverdagen med og uten autisme | 11. april 2012 kl. 19:53

Jeg har en som jeg har malt hvit.... Lekkert:)

Mia | 11. april 2012 kl. 20:09

Jeg hadde også umiddelbart tenkt hvit, men nå er jeg i vårmodus, og jeg tror jeg ville gått for en sart pastell, hva med en dus mintgrønn? Utrolig lekkert, trendy og for en fargeklatt det vil bli! Mintgrønn er dessuten en farge jeg synes passer godt sammen med hvit uten at den blir en for stor kontrast. Lykke til med valget!

Sommerhuset i bakken | 11. april 2012 kl. 21:07

Den blir sikkert superfin hvit! Det skal bli spennende å se hva du velger å gjøre ;-)

Ha en super kveld!

Har en drøm... | 11. april 2012 kl. 21:31

Hvitt blir aldri feil, men jeg tror jeg hadde vært litt "gæær'n" og malt den i en farge jeg:) Kanskje en rååååsa ♥

Lillekatt | 11. april 2012 kl. 22:01

Grå kanskje? Eller fabrikkblå? Jeg er også litt i fargemodus om dagen, så jeg tror jeg hadde tatt noe annet enn hvitt ;-) Kul blir den sikkert uansett!

Anonym | 12. april 2012 kl. 11:30

Heisann:) Jeg har også ei lita jente i magen, og er igang med oppussing av møbler osv. Jeg bruker maling fra SENS, fine farger, tørker fort, og ingen farlige gasser:) Stemmer for hvit eller gammelrosa jeg:)

Anonym | 12. april 2012 kl. 13:21

Hei kjære - hva med lys lilla eller syrin? Med en rosa prinsesse allerede er en lillatone et fint og feminint alternativ :)
Klem fra Aspehaugveien

June | 14. april 2012 kl. 22:44

Fin pult! heldig med den:) Blir nok finere hvit enn sånn den er nå;) og du er jo glad i hvitt så;) selv er jeg glad i farger og, syns det kan bli litt mye hvitt, eller jeg synes det er fint hos andre, men hos meg selv MÅ jeg ha litt farger og.. så jeg ville nok malt den en eller annen grønnfarge - mintgrønn <3 eller turkis.. eller kansje til og med gul? spørs jo litt hvor den skal stå og, skal den på barnerom synes jeg godt en kan trø til med litt knalske farger! er sunt for kreativiteten og virkelig flott:))
klem fra june:)

Ingjerd Strand Torgersen | 18. april 2012 kl. 20:56

Enig med TorillFN, fint med litt kontraster til hvitt også.

Legg inn en kommentar