En litt tidlig morgen..


I dag startet dagen 04 30 med at jeg sto opp etter å ha ligget lenge og vridd meg i senga. Et veldig kranglete haleben gjorde at jeg kl 05 satt med kaffe koppen og redigerte oppgaver som forberedelse til eksamen.

Dette er en liten sneak peak på Bruka hylla som har blitt plassert på kjøkkenet. Jeg har litt vanskelig for å bli enig med meg selv om hva som skal få lov til å pryde hylla, så forløpig er det kjøkken maskinen og noen grønne dusker. Liker den Eva solo urtepotta utrolig godt og kan ikke fatte hvor nr to har tatt veien. Ja, ja den dukker vel opp en gang!

Velkommen til nye følgere, skikkelig stas er det at dere vil følge meg:)!

1 kommentarer:

AngellHuset | 10. mai 2012 kl. 08:03

De Eva Solo urtepottene er geniale, har 2 selv ett eller annet sted. Underlig med interiør som bare blir borte! Har lett etter de siden November 2010 da jeg flyttet inn i hulen.. ;) Du har et nydelig hjem! Gleder meg til å følge deg videre! :)

Legg inn en kommentar