Lykkelig!


Et lite reprise bilde fra Annabell sitt rom. Slik kan det faktisk se ut når det er ryddig der inne, helt utrolig!

Ellers så tror jeg at jeg faller innenfor gruppen " Lykkelige " siden jeg i går leverte inn ferdig eksamen. Det er verdens beste følelse det!!

Jeg er hjemme alene siden de heldige fremdeles er i Italia og koser seg.Men Annabell har sagt at hun når hun kommer hjem så skal hun kose masse med meg og se på barnetv:)

 Dagen i dag skal tilbringes på Aker brygge sammen med en veninne, gleder meg!

Ha en strålende dag i sola og kos dere!

5 kommentarer:

Sivs verden | 2. juni 2012 kl. 13:20

Så fint rom hun har!:) Kos deg idag:) Klem

Blåbærtua | 2. juni 2012 kl. 13:23

Nydelig rom ho har:)Kos deg masse idag;)
Fine lørdag til deg!
Klem

Guttemamma | 2. juni 2012 kl. 14:06

Så fantastsik følelse, grattis!! Kos deg i Oslo-solen.
Klem♥

Anne | 3. juni 2012 kl. 15:46

Kjempefint barnerom! :) Gratulerer med ferdig eksamen! Herlig følelse tenker jeg :) Nyt sommeren og barseltiden!

Klem Anne

June | 5. juni 2012 kl. 17:41

utrolig koselig på rommet hennes da! å for en herlig følelse det må være nå som alt er levert! grattis:) nyt d:)
klem:)

Legg inn en kommentar