Naxos..



Endelig så skal vi reise til Hellas. I natt går turen til den vakreste øya i Hellas, nemlig Naxos. Vi var der i fjor og har lengtet tilbake siden vi reiste derfra. Denne gangen skal vi være lenge og jeg kan ikke vente!

Denne gangen skal jeg få med meg kameraet slik at jeg kan få tatt bilde av de vakre husene og ikke minst de flotte restauraneene som er imponerende innredet. I fjor så klarte jeg og legge fra meg kameraet på Gardermoen, og det ble heldigvis tatt hånd om av en ærlig person!

Vi tar med oss Macen, men jeg er litt usikker på nettforbindelsen på hotellet! Håper at jeg kan få blogget litt, men hvis ikke så må dere ha en strålende Juni måned allle sammen!!!

Klem fra Eli Anna

2 kommentarer:

Anette Willemine | 16. juni 2012 kl. 21:39

Å, det høres fantastisk deilig ut, Eli Anna! Har ikke vært på Naxos, men de bildene jeg har sett og det jeg har lest om øya, gjør meg helt klart motivert for å velge denne øya i en ferie.
Nyt dagene og ferien sammen, du gode!

Stor klem,
Anette Willemine

Linda | 16. juni 2012 kl. 23:44

God tur!!

Høres fantasisk ut:)

Klem Linda

Legg inn en kommentar