Tellekanter..



Den siste tiden så har det skjedd litt forandringer hjemme. Jeg har vel egentlig funnet ut at jeg liker best den enkle og rene stilen og da gjerne kombinert med hvit høyglans. Derfor passer denne hyllen fra Bruka perfekt inn på kjøkkenet hos oss.

Ellers så er jeg sykemeldt og det er ganske kjedelig i grunn, og da begynner ting og surre i hodet. Så sykemelding kombinert med det såkalte " nesting " syndromet så har alle skap i huset fått telle kanter. Alt er sortert og alt som ikke brukes har funnet sin plass hos Fretex eller i søpla. Så nå er huset klart til å ta i mot en liten frøken til!

Håper solen skinner hos deg i dag!

7 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller | 7. juni 2012 kl. 11:20

Tar du oppdrag :))))

Herlig hylle fra Bruka !!

Nydelig dag til deg
Klem Heidi

Sivs verden | 7. juni 2012 kl. 12:02

For en fin hylle!:)

Klem

Blåbærtua | 7. juni 2012 kl. 14:15

Så flott hylle,knallfin:))

Har en drøm... | 8. juni 2012 kl. 00:01

Det var en flott hylle ja!!
Og så mye fint som stod i den:)

Koselig med nesting, hehe:)
Bra for skapene i allefall ♥

monica | 8. juni 2012 kl. 11:37

Hei!

Kjempe fin hylle!
Jeg bor på landet.. er det mulig å bestille sånt på nett?? Om du vet..
Veldig pent hjem dere har - henter masse inspirasjon : )
Lykke til med jenta som kommer!

Monica

Manuela - Mrs Hardy | 8. juni 2012 kl. 13:06

Sånnsett er det greit å være gravid, man finner på så mye "rart"/annet ;)
Så kosli med ei lita snuppe! Når skal du ha? Jeg skal ha en tass i september...

Flisan | 8. juni 2012 kl. 18:48

Veldig fin hylle !
så rent og pent når alt er hvitt - elsker det !
Du har en kjempefin blogg som jeg følger trofast.
Lykke til med jenta som kommer :-)

Legg inn en kommentar