Fornyelse av kjøkken..


Jeg har nevnt det flere ganger her på bloggen at vi har hatt lyst på en rad til med skap på toppen av høyskapene. Så når jeg allerede er i denne rede fasen så kom de endelig på plass.

Bare legg merke til en feil, jeg har i min gravid tåke klart og telle ett skap for lite. Så i går måtte vi tilbake på ikea for bare ett skap, og det tok ikke mindre enn 3 timer siden kjøkken avdelingen klarte og bestille feil til oss slik at vi betalte alt først, så levere alt i retur for deretter å stå i den lengste køen for å betale alt på nytt igjen! Helt herlig!!!

Nå er alle skap på plass og jeg er strålende fornøyd med mitt fornyende kjøkken!


6 kommentarer:

Flisan | 31. juli 2012 kl. 17:33

Jeg ler - fort gjort å telle et for lite!!
Lekkert kjøkken!! Nydelig....

Elna | 31. juli 2012 kl. 19:34

Alltid bra med mera utrymme. Ha en fin kväll.

Kram
Elna

Blåbærtua | 31. juli 2012 kl. 20:05

Nydelig kjøkken:)Lyst og lekkert!

Har en drøm... | 31. juli 2012 kl. 21:44

Hehe, typisk IKEA:)
Ikke så gæærn't og telle feil når du skulle telle helt til 5 da, hihi:)
Flott ble det, og sikkert veldig digg med mer skapplass:)

HA en fin fin kveld ♥

Anonym | 3. august 2012 kl. 19:18

Nydelig kjøkken! Er det en brødboks du har i høyskapet:)? Kan jeg spørre hvilket merke det er:)?

Glad i hvitt | 5. august 2012 kl. 19:02

Hei! brødboksen som du ser på bildet er av merket Typhoon og jeg kjøpte den på Living for noen år siden.

Legg inn en kommentar