Hjemme..



Da er vi vel hjemme igjen fra herlige 14 dager på Naxos. To uker med sol fra skyfri himmel og akkurat passelig med vind.


Det gikk veldig fint og være i varmen til tross for veldig stor mage. Men jeg skal innrømme at jeg var litt glad når vi landet på Gardermoen at det ikke ble en gresk statsborger:)


I kveld går turen til det blide sørlandet og hyttekos sammen med mine foreldre. På lørdag går den store bryggefesten med mange venner av stabelen, og jeg gleder meg utrolig masse til en kveld med masse skravling og latter!

Det blir nok ikke så mye blogging i ferien, men jeg skal se om jeg kan få gitt dere et lite livstegn.

Ha en fantastisk sommer alle sammen!

2 kommentarer:

Lillekatt | 3. juli 2012 kl. 22:47

Ah, hørtes deilig ut!! Selv om jeg egentlig er litt glad for at det ikke er over-varmt nå, jeg har tykke nok ankler som det er! To uker igjen, så bør urokråka i magen min komme ;-) Og jeg tror jeg holder meg innenfor Norges grenser så lenge! :-)

Fam.Gab | 4. juli 2012 kl. 23:32

Så deilig! Fantastiske bilder - kjenner jeg gleder meg til sol og sommer. Selv om tempen i hovedstaden har vært upåklagelig idag, så er det noe med stabilt vær. Det har vi jo ikke her. På fredag vendes nesen sydover - hurra!
Har vært innom her ofte, men først nå har jeg fått lagt meg til som følger !
Fortsatt fin uke til deg !!

Legg inn en kommentar