Rede bygging på SVÆRT høyt plan..


I dag er en skikkelig innekose dag siden himmelen har åpnet seg og det pøs regner. Dagene går i rede bygging på svært høyt plan. Bitte små bodyer, tepper, sengetøy og alt av baby utstyr er vasket og på plass. Og når det er på plass så må man finne på noe annet og gjøre. Og da finner man ut at man skal ha en hylle her og en hylle der. Og da går turen til Ikea hvor man står høygravid og lesser inn i bilen og svetter som en gal, mens flere menn blir beordret bort av sine koner for å spørre om jeg trenger litt hjelp! ( Til min manns forsvar så var han bortreist og Ikea turen var på helt eget intiativ )

Så i dag er en perfekt dag for min mann å få skrudd opp alt sammen slik at jeg snart får den gode følelsen om at NÅ er alt i orden og verdens fineste lillesøster kan komme!!

Ha en strålende dag alle sammen!

5 kommentarer:

Sommerjenten | 28. juli 2012 kl. 10:46

Ååå så spennende! Lurte på hvordan det gikk med deg. Hehe, du var sånn som meg, som ikke klarte å sitte i ro. Jeg skulle jo ikke bære noe pga sjansen for å føde tvillingene for tidlig, men klarte ikke helt å unngå det.

Flotte bilder av hagen! Håper virkelig det blir litt bedre vær enn det er idag.

Masse lykke til med innspurten nå!

Klemmer fra Lene

Ps: Om du ikke har fått med deg det, så har vi kjøpt tomt her ute på øyen, gleder meg! Blir nok ikke bygging før til neste år :)

Elna | 28. juli 2012 kl. 11:30

Så mysigt det låter och en tur till Ikea är aldrig fel. Ha en fin helg.

Kram
Elna

Lonni´s verden | 28. juli 2012 kl. 11:56

Man kan altid finde noget man kan bruge i IKEA.
Dejligt at alle baby tingene er vasket og på plads. Så er du ved at være klar.
God lørdag til dig.
Klem Lonni.

Manuela Hardy | 28. juli 2012 kl. 15:05

Har handlet pysj til tassen i dag, er jo kooos :)
Håper ikke du går over tiden denne gang da!
Jeg har 6-7 uker igjen, iallefall er terminen min 12. sept.
Lykke til med alt!

TorilFN | 28. juli 2012 kl. 19:19

Herlig sommerlig bilde! :)
Masse lykke til med den spennende tiden fremover,
og med all monteringen og innredningen av hyller...;)
Ønsker deg god lørdagskveld :) klem til deg!

Legg inn en kommentar