Det frisker litt opp..


Det har sneket seg inn noen svarte detaljer i gangen også. Jeg var en tur på Home and Cottage for å snoke litt på salget. Fant disse fine svarte flettekurvene og den kule stripete puta som var satt ned. Skulle gjerne hatt flere av disse putene, men desverre så var det bare en igjen i tilbuds kurven.
Det frisker godt opp i en ellers så veldig hvit gang!

Og i går trodde jeg at høsten hadde kommet, men i dag er det skikkelig sommerfølelse på Nesøya!

Og jadda, prinsessa liker seg fremdeles i sin lille hule, men i morgen tidlig skal jeg på kontroll på sykehuset så jeg får håpe at det skjer noe da!

Ha en strålende sen sommer dag!

10 kommentarer:

Englevinger | 19. august 2012 kl. 11:45

Fin pute og tøffe kurver. Liker så godt kontrastene det skaper med denne sort/hvit-trenden som har kommet. Du har en nydelig blogg.
Ønsker deg masse lykke til med fødse. Absolutt det flotteste og største i hele verden det å bli mor <3


Katrine

Lena Annie Østheim | 19. august 2012 kl. 12:07

Velldig fint, Litt sorte detaljer gjør seg i alt det hvite så leb\nge det ikke blir for mye av det synes jeg.
Ha en fin dag videre:)

The Rosegarden in Malevik | 19. august 2012 kl. 12:12

Superfint......men det är fina med kontraster.....
å missa nu inte...

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.
VÄLKOMMEN
Håkan

Krissy Green | 19. august 2012 kl. 12:40

How exciting! Thinking of you :) My little girl was born this time last year. Big hugs xoxo

Aina-Kristin | 19. august 2012 kl. 20:02

Heia.
Flotte kurver, fin kontrast. Er også inne i vite trenden, og bryter av med farger. Det vite blir nesten som lysterapi, virker positivt på humøret, noe flere sier. Herlig blogg du har, er spart i favoritter. Ha en fortsatt fin søndagskveld.
Mvh Aina-Kristin

Har en drøm... | 19. august 2012 kl. 21:13

Så flott med litt kontraster:)
Salg på Home&Cottege er aldri feil ♥
Så spennende med ultralyd!!

Camilla Kittilsen | 19. august 2012 kl. 23:56

Knall fint ble det :)
Igjen...lykke lykke til :)

Klem klem

Linda | 20. august 2012 kl. 10:11

Jeg er ny på bloggen din, utrolig fint hjem du har :) Stilig å blande inn litt svart med det hvite, det er jeg også glad i.

Klem fra Linda

Hege | 21. august 2012 kl. 21:16

Utrolig flott med sorte detaljer, det har kommet flere og flere hos meg også. Digger stilen din, du har et fantastisk hjem!

God tirsdag til deg!

Klem fra Hege

Linda | 23. august 2012 kl. 12:15

så fint med litt kontraster:) likte også den puten:)
ha en fin dag!

Legg inn en kommentar