Nå synes jeg at du snart kan komme..


Kurven står og venter på deg skjønner du.. og alle sammen har så lyst til å treffe deg!

Denne Moses kurven kjøpte vi da vi skulle ha den store prinsessa, og vi brukte den utrolig masse. Denne gangen så fikk jeg tak i stativet som hører til. Trekket som hører til er ikke like fint lenger så derfor har kurven fått en liten makeover med et flott grått teppe fra Kid.

Nå er jeg 6 dager på overtid og jeg begynner og bli bitte litt lei!

Velkommen til alle nye følgere, kjempehyggelig at dere liker bloggen min!


7 kommentarer:

HjemmeKos | 18. august 2012 kl. 17:14

Så pent det ble !!
6 dager på overtid og BITTELITT lei?! Jeg har ei uke til termin og er veldig lei!! Heldige deg- det skjer iallefall veldig snart. Jeg kan jo resikere å gå noen uker til (og jeg som hadde bestilt baby sånn ca.to-tre uker før termin....

Masse lykke til !!Gleder oss til å se resultatet på bloggen;)

ynde | 18. august 2012 kl. 18:40

Så hyggeleg at du var ein tur innom bloggen min, koselig med kommentarer:) Føler med deg, slitsomt å gå gravid og sikkert ein påkjenning å gå slik å vente. Eg har fått alle mine tre før termin (3,4 og 5 veker før) så eg har heldigvis ikkje erfaring med akkurat det;)Masse lykke til, klem Kjersti

Snuskefrua | 18. august 2012 kl. 19:10

Føler veldig med deg. Nr 3 kom 7 dager på overtid. Ikke noe som er så kjedelig som å vente..

Må få legge til at jeg syns det er så utrolig flott hos dere, særlig kjøkkenet og spiseplassen...

Uansett, masse lykke til med det forestående!
Klem Tina

Bente | 18. august 2012 kl. 19:14

Hei:) lykke til med babyen, vi fikk en liten gutt hele 10 dager på overtid for en mnd siden, og jeg hadde ikke gått over med noen av mine tre første... Kjedelig, men jeg "trøstet" meg med at jeg kom til å bli satt i gang på dag 11... Så lykke til, du er snart ferdig:)

Bente

Camilla Kittilsen | 18. august 2012 kl. 20:29

Åhhh så skjønt, skjønner dere gleder dere nå :)
Lykke til i dagene som kommer.
Sender deg masse masse fødestøv :)

Klem fra Camilla

Vårt Hus | 18. august 2012 kl. 21:15

Oi- men da kan det jo skje når som helst :) Masse masse lykke ønsker sendes herved :)

Har en drøm... | 19. august 2012 kl. 12:55

Oja, nå skjønner jeg at dere venter:)
6 dager på overtid, blir en bedagelig baby dette, ingenting som haster, trenger ikke stresse, hihi ♥

Masse lykke til, neste innlegg er kanskje med bilde av en baby:)

Legg inn en kommentar