Svart / hvitt trenden...


Jeg må nok innse at jeg er litt betatt av denne svart/ hvitt trenden som foregår i blogglandia og mange norske hjem. Det er utrolig mange flotte vaser, puter, pledd osv i denne stilen. Derfor kunne jeg ikke går forbi disse kule te boksene fra By Nord. ( boksene er kjøpt på Bærums verk ) Jeg er ingen te drikker, men jeg tar gjerne i mot besøk:)


Ellers så er jeg to dager på overtid, og vi venter fremdeles i spenning på når hun skal komme. Ganske spesielt og gå rundt slik og bare vente på at livet nok en gang skal forandres og fullstendig bli satt på hodet! Heldigvis så er det fint vær og dagene tilbringes med iskald cola light og en god bok på verandaen.

Nyt sommerdagene dere også!

9 kommentarer:

ynde | 14. august 2012 kl. 22:31

Så fint du har det hos deg :) Eg liker også godt svart/ kvit i interiøret. Lykke til med det som skal skje, så spennande! Kos deg og nyt dei siste rolige dagane...;)Ha ein fin kveld, klem Kjersti

Camilla Kittilsen | 14. august 2012 kl. 23:35

Åhhh de var fine :)
Masse masse lykke til i dagene som kommer :)

Klem fra Camilla

Aina-Kristin | 15. august 2012 kl. 00:37

Hei. Så flott blogg du har. Er selv frelst av den vite trenden. Ser du har en vit Kitchen Aid, har selv en svart, bare elsker den. Skal kike mer i bloggen din, ha det fint,
Mvh Aina-Kristin

Elise | 15. august 2012 kl. 10:48

For en fantastisk blogg du har. Jeg kom over den først i dag, men deg vil jeg følge! Her var det virkelig mye god inspirasjon, og jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal inn på bloggen din å kikke. Ønsker deg en fin onsdag!

Industriell Chic | 15. august 2012 kl. 12:04

Hei! Så flott blogg du har, og så utrolig fint du har det hos deg! Kjenner jeg kan finne en god del inspirasjon fra deg :-) Er helt frelst i svart/hvit trenden selv, er så fint og stilig! Ha en fortsatt fin dag :-)
Klem Helene

Nina | 15. august 2012 kl. 14:11

Hei! Så flott blogg og et nydelig hjem du har;). Du har fått deg en bloggentusiast som blir å følge deg hver dag;)

Klæm Nina

Stine | 15. august 2012 kl. 21:19

Hei! Fantastisk flott blogg du har:) er innom bloggen din hver dag og får mye god inspirasjon:)
mvh Stine

Lill Nohr | 16. august 2012 kl. 07:37

Hei:9 Må si det samme som de over! Helt nydelig... blir så inspirert:) Deg vil jeg følge:)) KLem lille meg

monica | 17. august 2012 kl. 08:34

Hei!
Oppdaget bloggen din etter du var i ett interiør blad - har deretter sett alt som kan sees tror jeg : )
Liker stilen din kjempe godt,syntes du har ett flott hjem!
Gleder meg til nye innlegg!
Lykke til i dagene nå, og kos dere når det nye familiemedlemmet kommer.

Monica

Legg inn en kommentar