God morgen!


Innimellom pupp, kos og soving har jeg fått tid til å finne frem til et litt mer høst preg i huset. Lyng er kjøpt inn og massevis med lys. Disse fra Tine K er veldig fine.

Jeg fikk meg en tur på verket interiør i går sammen med begge jentene mine. Og der ble det med ganske mye svart i handleposen faktisk:)

Ellers har vi kommet oss litt i rutine her hjemme og de fleste hormoner har forlatt åstedet:) Vi har også hatt lekkasje i første etasje så nå står det to industri vifter i gangen og vi har en konstant følelse av å være inni en flymotor! Desverre så skal de stå der i 3- 4 uker, herlig herlig!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarere i frobindelse med at Cilia Mari kom til verden!

Ha en strålende flott Lørdag alle flotte følger!

9 kommentarer:

helen og gutta | 15. september 2012 kl. 10:56

herlig høststemning du har fått i heimen din, elsker Tine K lysene ♥ heldigen du som er i den koselige tiden med liten baby, savner den tiden jeg:-)

Har en drøm... | 15. september 2012 kl. 12:04

Herlig med høst i stua:))
Slik er det her for tiden og ♥

Ha en flott lørdag!!

Anne | 15. september 2012 kl. 12:50

F ørst må jeg bare få gratulere så masse med den skjønne lille jenten! Nydelig navn ho har fått også :) Så koselig du har gjort det med lyng og Tine K lys. De lysene er både dekorative og lukter himmelsk! Kos deg med barseltiden og høsten! :)

Klem Anne

Rita Oddseter | 15. september 2012 kl. 12:55

Fant tilfeldigvis bloggen din og må bare si at bildene dine inspirerer! Det ser ut som dere har det veldig koselig hjemme :) Jeg skal selv komme meg ut av godstolen nå, slik at jeg også får kjøpt inn noen høstplanter, og etter å ha sett bildet ditt ønsker jeg meg en stort trefat også.. Hmm.. Men kanskje i brunt i stedet :)

God helg ønskes deg og lille prinsessen :)

Lill Nohr | 15. september 2012 kl. 18:40

Herlig med høst!! Du har det lekkert som vanlig:)) Kjempefint. Ha en fin lørdag.Klem lille meg

MittLilleHjerte | 15. september 2012 kl. 23:12

Herlig med høststemning! Lyng er skikkelig høst og
pynter så fint opp:)
Fineste lørdagskveld til deg!
Klem

Janne | 18. september 2012 kl. 15:07

Du, jeg lurer på hvor du har kjøpt de to skapene dine jeg. De som henger på veggen ;) Kjempefine!!

Glad i hvitt | 18. september 2012 kl. 18:32

Hei Janne! Skapene har jeg kjøpt på Mols på sandvika storsenter, men de er desverre lagt ned. Men skapene er fra Lisbeth Dahl så du finner de sikkert hos en annen forhandler som tar inn varer fra dette merket! Klem Eli Anna

Villaskogen♡ | 7. desember 2012 kl. 23:07

Gratulerer så masse med en liten prinsesse!!! På selveste bursdagen min :)

Har lenge fulgt bloggen din, men så har det vært en liten pause. Nå er jeg trofast leser igjen!

Klem!

Legg inn en kommentar