Sorte saue skinn..



Det dukker stadig opp litt svart i interiøret her hjemme. Enkelte mener at det må ha gått helt i spinn for meg siden jeg ikke bare er helt hvit lenger. Men, jeg har faktisk vært helt hekta på svart for noen år siden. I vår forrige leilighet så hadde jeg faktisk tykke sorte gardiner i stuen og masse interiør i svart.

Jeg har sett at Smart Club har billlige svarte saue skinn, og jeg vurderer sterkt å bytte ut de hvite på spisestue stolene. Hva tror dere?

Ellers så må dere alle sammen ha en strålende helg i det herlige høstværet!

7 kommentarer:

Har en drøm... | 21. september 2012 kl. 15:59

Svarte kontraster er KULT:)
Og man kan fortsatt være veldig glad i hvitt, hihi ♥
Hørtes flott ut med sorte saueskinn - fint med de på høsten og vinteren, og lysne med hvite/grå når våren og sommeren kommer... kjekt med litt forandringer:)

Ha en fin fredag ♥

Anne | 21. september 2012 kl. 21:16

Elsker sort og hvitt sammen! Her har vi en god del grått i tillegg til det sorte og hvite :) Tror det blir kjempestilig med sorte saueskinn. Go for it! :)

Ha en herlig helg :)


Klem Anne

Anonym | 22. september 2012 kl. 17:06

Hei:-) Nydelig hjem du har!!! Kan eg spørre deg om hvor kjøkkenet ditt er i fra?

Anonym | 23. september 2012 kl. 05:41

Er benkeplaten kjøpt hos Ikea og? Har du laget kjøkkenet av bestå serien? Blir veldig glad om du vil svare på dette:) Tusen Takk på forhånd:-)

Lena | 23. september 2012 kl. 09:03

Her har det også sneket seg inn litt gradvis... Både svart OG grått, faktisk. Men jeg er nok ikke helt sånn IHUGGA hvit, da. Jeg bare later som. Hehe.
Jeg tror det hadde blitt kult med litt mer avbrekk. Kjør på!
;o)

Glad i hvitt | 23. september 2012 kl. 12:17

Hei! Kjøkkenet er fra Ikea, både skap, kjøkken øy og benke plate. Det består av kjøkken innmaten til Ikea og med hvite høyglans fronter som heter abstrakt. Benke platen kan man få i standard str eller en kan spesial bestille på mål slik som vi gjorde. Håper dere fikk svar på det derer lurte på!

Anette Willemine | 24. september 2012 kl. 12:10

Hei, du gode! Fint å høre at du koser deg med jentene dine, og at den første tilvenningsfasen har gått bra.
Sorte skinn hadde sikkert vært kult sammen med det alt det hvite. Du kunne jo kjøpt ett for å se hvordan det så ut. God pris hva er det i så fall? Så du om de hadde grå? Jeg tenker på å få meg noen i grått. ;o)

Ønsker deg og dine fine en ny fin høstuke!

God klem,
Anette Willemine

Legg inn en kommentar