Fargekaos..


I dag er det prosjekt male gang og etter å ha kjøpt 3 forskjellige farger så håper jeg at fargen som nå står  klar er den rette. En gikk litt for mye mot blått så derfor hastet jeg til butikken for å kjøpe en ny. Endte da opp med fargen Kritthvit, men den hellet litt mot grønt. Så derfor hastet jeg avsted igjen og endte opp med fargen skumring som jeg tror er fargen vi har i stua og kjøkken. ( vi har nemlig glemt og notere farge og har kastet alle malingspann )

Så da sover endelig lillesøster og jeg kan haste ned igjen for forhåpentligvis to timer med effektiv maling..

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Tone | 24. oktober 2012 kl. 22:57

Lykke til med malingen. Regner vel med at du er ferdig nå;))
Feil maling vet jeg alt om - utrolig kjedelig!
Ønsker deg en flott uke videre.

Linnette i SkippertaksHuset | 25. oktober 2012 kl. 00:32

Hi hi - den tittelen fikk meg til å sperre opp øynene gitt! Var gruelig spent på hva slags farger som hadde inntatt det hvite huset - og så var det forskjellige hvitfarger. Du lurte meg godt der gitt ;)

Håper du fant riktig nyanse til slutt, det kan være vanskelig det der!

Ønsker deg en fin torsdag - snart er det helg :)

Idemyldring i nr.9 | 29. oktober 2012 kl. 09:35

Først ønsker jeg å si at du har et flott hjem. Hvit farge er veldig fint synes jeg. Flott at det er blogger som har så mye hvitt. Jeg legger deg til i blogger jeg leser, for deg vil jeg gjerne følge videre:-)
Flott at du nevner hvit fargene som du har prøvd ut. Jeg synes også det er vanskelig å velge. Jeg skal ha en del hvit farge på hytten jeg har kjøpt, og da er det fint å få noen gode tips:-).
Ønsker deg en flott uke
Klem fra Anne Line

Legg inn en kommentar