Fargen er refleksjon...


Jeg vet at jeg har lagt ut mange bilder i akkurat denne vinkelen og på samme sted, men så er det den plassen i huset som stadig er under endring. Denne gangen har fatet blitt pyntet med en gigantisk Hortensia på stilk, super kul! En Corokia, den nødvendige blomsten for alle interiør bloggere. Lys og servietter fra Tine K og svarte lykter fra House doctor.

Og lykken var stor i dag da jeg endelig etter bare 4 forsøk....fant den mystiske fargekoden! Det er fargen refleksjon som vi har malt med i stua og kjøkkenet. Så nå blir gangen også malt i denne flotte fargen! Og jeg er igjen strålende fornøyd...hvertfall når jeg blir ferdig med dette uendelige prosjektet! Puuuh!

Ha en strålende fredags kveld, den beste kvelden i uka!

8 kommentarer:

Lill Nohr | 26. oktober 2012 kl. 19:16

Du har ett nydelig hjem! Skjønner at man finner seg favoritt plasser og ta bilder! Har ennå ikke fått tak i en corokia! Huff!! Haen herlig fredag og helg!klem lille meg

Li/Småtingene | 26. oktober 2012 kl. 20:53

Den fargen er kjempefin! Det er faktisk den samme som vi har valgt til stue og kjøkken :-). Men ganger og "mørke" rom malte vi i Chi; den er noe lysere. Jeg liker godt den hyggelige kroken din; så flere bilder derfra er bare koselig!

Ha ei finfin helg!

:-)

Jatte | 26. oktober 2012 kl. 21:40

Lekkert!!

God helg til deg og dine,
Klem fra Jatte♥

livess | 26. oktober 2012 kl. 22:11

Kjempelekkert. Liker kjempegodt bildene dine. Liker bloggen din godt. Klem.

EVAS HJEM | 26. oktober 2012 kl. 22:32

Nydelig og delikat smak du har Gry. Mye jeg kunne hatt her ja:) Har lyst til å følge deg videre, så jeg legger meg til her.

EVA

Har en drøm... | 26. oktober 2012 kl. 22:43

Dette er en herlig vinkel fra heimen deres;)
Og det er klart vi må vise favorittene om igjen, med stadige forandringer på pynten, slik er det vel for de fleste ♥

Ha en fin helg:)

The Rosegarden in Malevik | 27. oktober 2012 kl. 10:25

ååååå vad fräscht och vitt :)
å missa nu inte,,,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Anonym | 29. oktober 2012 kl. 12:32

kjempefin lysekrone..hvor er den kjøpt? :)

Legg inn en kommentar