Som jeg gleder meg..


til jeg skal henge disse printene fra Ylva Skarp opp på veggen. Jeg venter på de to siste fra Hviit. De var utsolgt, men skulle få de inn om et par uker. Tror det blir kjempebra med fire av disse på en veldig tom vegg!
Til slutt et lite tips: Fotoknutsen på sandvika storsenter har 70 % på ramme og div så disse rammene i hvit høyglans 50 x 70 cm kostet meg 49 kr stk. Det er god pris det:)

Håper starten på uka har vært bra ,og tusen takk for alle fine kommentarer på forrige innlegg!

3 kommentarer:

Emmas hvite borg | 1. oktober 2012 kl. 17:39

De er superkule! Digger Ylva Skarp :)
Kjempekoselig babyshower du laget til din venninne i innlegget under ♥
Ha en fin ukestart!
Klem Anette

Anette Willemine | 1. oktober 2012 kl. 18:34

Hun har så flott strek! Skjønner godt at gleder deg til å henge de opp.
Takk for tips om rammene. Jeg skulle faktisk en tur til Ikea for å kjøpe noen. Da får jeg svinge innom senteret også. ;o)
Så snill du er som har laget istand selskap for venninnen din. :o)

Ønsker deg og jentene fine dager. Regner med det er høstferie hos dere også. ;o)

God klem fra,
Anette Willemine

små øyeblikk med cams | 1. oktober 2012 kl. 20:08

Elsker de printene, men usikker om jeg har plass til de for øyeblikket ;)
Men nå har jeg nettopp klikket hjem to andre postere fra Hviit, som skal få pryde veggen bak sofaen. Spennende om det blir så bra som jeg håper ;)
Ønsker deg en fin kveld videre søta!
Klem Camilla

Legg inn en kommentar