The stige..


I dag skinner solen skikkelig her på Nesøya og med det lille hvite laget som falt på bakken i går så er det lyst og fint lys i stuen. Den svart/ hvitt trenden har forflyttet seg inn i stuen også.


Den svarte stigen fant jeg på den lokale interiør butikken Oggi og jeg tror den var fra House Doctor. Tøff er den uansett! Teppet er fra Ikea og fins nesten i samtlige hjem snart tror jeg:)

I dag skal jeg til en av mine beste veninner og treffe hennes nyfødte sønn som er et stort mirakel!

Ha en kjempefin vinter dag dere også!

3 kommentarer:

Blåbærtua | 30. oktober 2012 kl. 13:16

Du har et så flott hjem og eg koser meg med dine vakre bilder gang på gang og det er så fint å dra inn svart,hihi eg har ikkje det teppet men visst det er pågå IKEA neste gang eg er der så ligger det nok i kurva:))
Fin fin dag til deg:)
Klem fra Lillian

Velkommen til Lonni´s Verden | 31. oktober 2012 kl. 09:48

Rigtig fine billeder af dit hjem.
Her er der også kommet sort ind i huset.

Flisan | 31. oktober 2012 kl. 19:34

så kul stige! er på jakt etter noe lignende selv :-)
svart kvitt trenden er snart i de fleste hjem - iallefall i bloggverden !
god uke til deg !
klem

Legg inn en kommentar