Barnerom neste...


Da er oppussingen av lille snuppa sitt rom påbegynt. Utrolig hvor effektiv en blir når hun sover på dagtid og ikke minst det at vi har klart og få henne til å sove i sengen sin fra kl 19, det er hverdagslykke det. Som vanlig så har jeg tusen og en ide oppi hodet mitt og nå koser jeg meg med å finne inspirasjon til barnerommet.Som dere ser i kjøkken hyllen så er svart og hvitt fremdeles trenden hjemme i dette huset!



Og denne vanvittig kule " Megaputen " Har jeg bestilt fra Bolia og jeg gleder meg masse til den kan hentes. Den er veldig stor og regnes som et møbel vil jeg tro. Det beste er at trekket kan tas av og det kan vaskes i maskinen.

Snakkes i morgen!

3 kommentarer:

Hege | 15. november 2012 kl. 13:38

Helt nydelig med sort og hvitt:) Utrolig kul pute da, gleder meg til å se den hjemme hos deg! Lykke til med samling av inspirasjon til barnerommet. Kan ikke hjelpe deg desverre, to guttegutter her i huset:)

Ha en herlig dag!

Mitt vita hus och hem / Aina-Kristin | 15. november 2012 kl. 15:00

Hei
Bra med rutiner.
Grattis med puten, spennende se når du får den hjem.
Klem Aina

Villa Wikan | 15. november 2012 kl. 17:46

Så spennende! Gleder meg til fortsettelsen =)
Ha en fin kveld!
Klem Linn

Legg inn en kommentar