Årets juletre..



Noe av det koselige med julen og ventetiden er å tusle opp i stua på morgenkvisten og bli møtt av det fine lyset fra juletreet. Tidligere var jeg vant med tradisjonen med å pynte treet lille julaften. Men nå når jeg har blitt " voksen " og skaper mine egne tradisjoner så har det blitt til at vi pynter treet allerede 1 desember.



Treet er pyntet i kun hvitt og sølv. Jeg har plassert det i ei stor sink tønne fra House Doctor. Det står reett og slett med juletrefoten nedi tønna.

Også har jeg visst kommet meg på Instagram ( prøver og finne ut av alt.. ) så følg meg gjerne på EliAnnaEikeland!

15 kommentarer:

Villa von Krogh | 3. desember 2012 kl. 15:06

LEKKERT!!!

Hvite Blonder og Myke Karameller | 3. desember 2012 kl. 16:43

Den fineste juletreet jeg noen gang har sett !!
Akkurat sånn kunne jeg tenkt meg å pynte også... LEKKERT :)
Skjønner godt at du trives hver morgen med denne herligheten i stua !!

Du er utrolig flink

Fin desemberuke til deg
Klem Heidi

MG | 3. desember 2012 kl. 17:13

Kjempelekkert! Elsker stilen din! :) Nå skal jeg følge deg på instagram også :)
Ha en fin førjulstid!

Hege | 3. desember 2012 kl. 17:52

Helt nydelig! Skjønner godt at det er koselig å se på treet hele desember ja! Hmm, det var jo en ide det;) Har hittil vært litt tradisjonell der og ventet til lille julaften, men hvorfor skal man ikke nyte treet litt lengre tjihi:))

Klem fra Hege

TorilFN | 3. desember 2012 kl. 18:42

Åh.. heeelt nydelig!
Smart å sette foten nedi potta da!
Nyt kvelden :) klem!

Blåbærtua | 3. desember 2012 kl. 18:44

Så utrulig flott det var,nydelig pynta:)så koselig å pynte juletreet før for det er koselig å ha det lenge i desember istedenfor å ha det langt ut i januar som enkelte har det:)

Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

helen og gutta | 3. desember 2012 kl. 18:45

ett nydelig pyntet tre, jeg er også vant med pynting av treet på lille julaften, men vi pleier å pynte det ca en uke før jul.

Tindrande Auge | 3. desember 2012 kl. 19:06

Sååå nyyydelig det var♥

Håper du får en flott kveld videre! Klemmer fra nina

Har en drøm... | 3. desember 2012 kl. 19:55

Lekkert ♥
Og så koselig med juletre hele desember:))
Her hadde mannen i huset steilet tror jeg, haha, han er en mann av tradisjoner han;))

Ha en fin fin kveld;)

Anonym | 3. desember 2012 kl. 22:58

Så fint det ble!!:)
Vet du om de har den tønna på HouseDoctor nå?
Er på utkikk etter en slik, men er neimen ikke lett og oppdrive i den størrelsen:/

Glad i hvitt | 3. desember 2012 kl. 23:55

Hei Anonym! Jeg vet ikke om de har den, men jeg kjøpte min for 2 år siden i Lyngdal på Basaren. Sjekk ut nettbutikken deres basaren.no

toves sammensurium | 4. desember 2012 kl. 01:18

Fantastisk juletre,kos deg med det heeeele måneden med god samvittighet,det treet fortjener virkelig å stå fremme!!!!
Toveklem:)

Cecilie | 6. desember 2012 kl. 00:42

Så koselig, kjempefint :-)

Susan | 8. desember 2012 kl. 16:20

Virkelig lekkert!!! kjempeflott blogg du har, her skal jeg titte innom oftere! Gode helg :-)

Maris Interiør | 9. desember 2012 kl. 19:39

Super fint juletre, og masse fint ellers også;) Ha en koselig førjulstid;)

Legg inn en kommentar