Jeg har fått meg et Seder tre..


I et tidligere innlegg så skrev om jeg om at jeg ønsket meg et seder tre. Nå har jeg funnet et som passer kjempefint inn på kjøkkenet. Jeg var innom flere blomsterbutikker før jeg endelig fant DET perfekte hos Bærum og Lises blomster som ligger like ved togstasjonen i Sandvika. Jeg valgte et som var litt mindre enn de helt store. Mest fordi jeg ikke fikk plass til det aller største i bilen.

Østlandssendingen har fulgt meg i dag når jeg var på blomster butikken og kjøpte det, pakket det inn i bilen og pyntet det på kjøkkenet. Veldig skummelt, men også gøy og ha et kamera foran seg når man pynter til jul. Det kommer på østlandssendingen på NRK denne eller neste uke tror jeg!


Kulene som jeg har pyntet treet med kommer fra House doctor og Day home. Jeg har fått tak i de på den lokale interiørbutikken på Nesøya som heter Oggi.

Følg meg gjerne på Instagram, jeg har brukernavn EliAnnaEikeland

10 kommentarer:

Anonym | 4. desember 2012 kl. 13.23

Å, da m du si fra eller legge ut en link så vi sørlendinger også kan få se!! Kjempefint sedertre og juletre du har fått deg! Jeg vil også pynte juletre 1 desember, men mannen syns det blei aaaltfor tidlig, så vi landa på 15 des.
Håper det går bra med den lille babyen:)
klem fra sør:)

Englevinger | 4. desember 2012 kl. 21.23

For et fint lite tre!
God adventstid :-)

Katrine

Anonym | 5. desember 2012 kl. 21.19

Så spennende tre ! Tøft : ) Spennende å få se deg på TV.
God advent til deg.

Ane

Cecilie | 6. desember 2012 kl. 00.38

Lekkert! Og så koselig at du nå er å finne på insta :-)
Fin førjulstid :-)

Vivian | 7. desember 2012 kl. 14.50

Nydelig tre!! Og du har et aldeles nydelig hjem - lenge siden siste jeg var innom her:)
Ha en god førjulstid:)
Klem Vivian

Katrine - Små og store hverdagsgleder | 7. desember 2012 kl. 16.34

Sedertre er kjempefint, og jeg ser at det passer godt inn i ditt hvite og vakre hjem, særlig med stilige julekuler.
Jeg ønsker deg en god desemberhelg! :-)

Sivs verden | 7. desember 2012 kl. 19.49

De er så fine de sedertrene:)

Ønsker deg en fin førjulstid og en riktig god adventshelg:)

Klem

Helenes Interiør | 7. desember 2012 kl. 23.28

Veldig fint :) Herlige bilder du har på bloggen din.
Nydelig hjem.

Klem
Helene

Anonym | 12. desember 2012 kl. 21.19

Det var også på møre og romsdal-sendingen ;)

Frøken Fryd | 12. desember 2012 kl. 22.21

Så deg på tv her idag og gjenkjente kjøkkenet ditt, veldig fint innslag og veldig fint tre.

Fortsatt fin førjulstid:)

Legg inn en kommentar