Den vanskelige kroken..




Litt nytt har skjedd.. denne vanskelige kroken i stua har endelig fått litt lys og et lite bord. Lyset er fra Clas ohlson og bordet er fra billig kroken på Ikea ( Trollsta tror jeg det het ) Et lite prøveprosjekt, så får vi se hvor lenge det varer! Jeg har også vært på Verket Interiør og lånt med meg en haug med puter i ganske så kraftige farger som er påtenkt soverommet. Tror jeg trenger litt farger nå!

Denne helgen ventes stor innrykk fra det blide sørland da vi skal ha dåp for  lille snuppa Cilia!

Ha en herlig helg alle sammen!

9 kommentarer:

Englevinger | 18. januar 2013 kl. 15:25

Så fint! Jeg synes kroken din har blitt riktig så trivelig med ny lampe og nytt bord.

Ønsker den en deilig helg!

Klem Katrine

Blåbærtua | 18. januar 2013 kl. 15:52

Så nydelig den kroken var og det bordet var heilt fantastisk,nydeligt alt:)
Lykke til med barnedåp:)

God klem fra Lillian

Fire Hjerter | 18. januar 2013 kl. 19:58

Så trivelig krok. Den innbyr til avslapning og lesing. Kjekt med en slik krok.

Har en drøm... | 18. januar 2013 kl. 20:51

Dette ble jo smekkert!!
Digger bordet ♥

Designlykke.com | 19. januar 2013 kl. 00:28

Synted det ser veldig bra ut jeg!! :)
Ha ei fin helg! Klem Henriette

My Dream | 19. januar 2013 kl. 19:49

OJ, det bordet er jo bare knall stilig... sånt kunne jeg tenkt meg... flink du er da!! Ikke sett bloggen din før, følger deg gjerne videre!! :) Elsker stilen din, svart hvitt... billig, dyrt... LIKER! mix and match... :)

Stikk gjerne innom give awayen min som går ut i morgen. 3 fiiine premier. :)

Klems Diana.

Eva | 21. januar 2013 kl. 21:22

Stilig bord, mykje kjekt ein kan finna på billigkroken. :)

Anonym | 22. januar 2013 kl. 20:21

Så fint bord er det ut gående siden det var i billigkroken ? Klarte ikke finne det på nett IKEA ? Nydelig blogg :))))

Elises Country Home | 23. januar 2013 kl. 08:00

Så koselig krok! Har du laget bildene selv? Kule! Bordet er jo et kupp. Tror jeg må en tur på IKEA snart, gitt!

Legg inn en kommentar