Et nytt hvitt gulv..


Bare et par uker etter at jeg kom hjem fra sykehuset med lilesnuppa så hadde vi en lekkasje fra hovedbadet. Det resulterte i at gulvet i gangen måtte skiftes. Selv om det var tøffe uker med to store industrivifter kombinert med nyfødt baby så var det absolutt verdt dette hvite gulvet!! Gulvet er et Tarkett gulv. Det er hvitt med tremønster som skinner igjennom og lager litt liv. Lampen er fra Clas Ohlson til en herlig billig pris. Kurvene er fra Home and Cottage og her gjemmer vi sko, jakker, luer og votter.


Og med hvitt gulv så ble det en helt annen stil i gangen. Jeg er forelsket i de hvite/ svarte og stramme linjene! New york posteren kjøpt hos artilleriet er den store prikken over ien, superkult!
Oppbevaringen er satt sammen av forskjellige moduler fra Bestå serien til Ikea. Sitte benken er også fra Bestå og er litt høyere enn en vanlig benk, men det fungerer helt fint!

Jeg er på instagram under navnet eliannaeikeland, gøy hvis du vil følge meg!

Ha en fantastisk dag du også!

16 kommentarer:

Blåbærtua | 24. januar 2013 kl. 16.37

Så nydelig med kvite gulv,eg har det og!kjempefornøyd!
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Anonym | 24. januar 2013 kl. 17.27

Lekkert!

Hvilken størrelse har du på plakaten, har du ramme som passer fra IKEA ?

Takk for svar!

Ann

Anonym | 24. januar 2013 kl. 18.43

Utrolig fint!!!! Vi er i sluttfasen av renoveringen nå og skal straks gå i gang med valg av farger til veggene.
Har du fargekoden på veggen deres? Ser ut som en lys lys grå?
Og har dere noe tips til hvitfarge i tak? Så dører og karmer ikke blir seenes gule ut!?
Butikkene sier så mye forskjellig..

Sivs verden | 24. januar 2013 kl. 18.59

For en flott & lys gang!:) Gulvet var utrolig fint!

Fin kveld til deg:)

Klem

Bodil | 24. januar 2013 kl. 19.05

Så utrolig flott gang og herlig med hvite gulv. Det står høyt på ønskelisten her hos meg, men ingen lekkasjer eller noe i sikte her. Veldig flott blogg du har!

Landcharm | 24. januar 2013 kl. 19.14

Så lekkert det var her hos deg! Ønsker deg en fin uke videre.

My Dream | 24. januar 2013 kl. 19.49

Det ble rååålekkert, vi har hvite gulver og... det er bare såååå fint... :)
den lampe var dødskul... sånn kunne jeg tenkt meg gitt... :)
glad jeg fant denne flotte bloggen :) inspirerende...

Klems Diana.

Katrine - Små og store hverdagsgleder | 24. januar 2013 kl. 20.51

Nydelig!!
Du har vel hørt det før - det meste skjer for en grunn, selv om det kan føles håpløst og uoverkommelig når det står på. Gangen din er en av de aller fineste jeg har sett, og spottene i taket var stilige.

Jeg skal absolutt finne deg på instagram. Du er inspirerende. :-)

Nyt helgen som snart titter frem.

ved siden av | 24. januar 2013 kl. 21.06

Nydelig!
En lekker, lys og flott gang:)

Har en drøm... | 24. januar 2013 kl. 22.19

Det ble LEKKERT altså!!
Knallfint:)
Jeg er og forelsket i det sorte og hvite, litt stramme - digger ♥

livess | 24. januar 2013 kl. 22.56

Kjempelekkert. Liker godt oppbevaringsmøblene dine. Klem Liv

Ingvilds Englehjem | 25. januar 2013 kl. 13.17

For en lekker, rolig og innbydende gang!
Kune godt tenkt meg de oppbevaringsmøblene jeg også.
God Helg!

Englevinger | 25. januar 2013 kl. 17.22

Så kjedelig med vannlekkasje.....men SÅ VELDIG lekkert med det nye gulvet!

Ønsker deg en finfin helg :-)

Katrine

Ninas Interiør | 25. januar 2013 kl. 19.24

Godt at det kom noe godt ut av vannlekkasjen, da! Gangen var virkelig lekker!!:-)

God helg! Klem Nina

Tonje Nøkleby | 27. januar 2013 kl. 21.31

Fikk jo ikke mindre lyst på hvite gulv etter å ha sett de bildene. Utrolig fint!

Anonym | 15. juli 2013 kl. 00.33

Hvor har du kjøpt dette gulvet fra? :-) Mvh Michelle

Legg inn en kommentar