Inspirerende interiør..


Den 20 Jaunar hadde vi dåp for Cilia Mari. Siden vi ikke er den største familien så valgte vi og ta med familie og faddere på Strand restaurant i Bærum. Her fikk vi et eget lokale oppe i 2 etg og jeg må jo si at interiøret er helt rått! Servicen og maten var også fantastisk!


Jeg lar denne bildeveggen tale for seg selv..



Ganske så tøffe trekk på stolene..


Restauranten serverer kortreist mat..


Og tilslutt et bilde av mine små i en tvangsklem hvor storesøster har masse ketchup rundt munnen...

Ha en fantastisk vinter dag!

8 kommentarer:

fam gab | 28. januar 2013 kl. 15:28

Oi, så fantastisk sted! Perfekt - kanskje noe å vurdere for konfirmasjon om et par år :)
Gratulerer med dagen, nydelig navn på nydelig jente :))

Har en drøm... | 28. januar 2013 kl. 21:35

Der så det ikke feil ut og holde selskap nei:)
KULE stoler!!!

Anonym | 28. januar 2013 kl. 23:49

Så herlige små:)
Ja hvorfor ikke dra på restaurant. Vel så hyggelig på en dåpsdag det :-) Strand er jo helt fantastisk også.
Du, jeg bare lurer på om du har fargekoden på den fargen dere har på veggene i gangen?(forrige innlegg) Virkelig innbydende.
Takk :-)

Glad i hvitt | 29. januar 2013 kl. 08:56

Hei! Fargekoden er jeg ikke helt sikker på, men fargen heter "refleksjon" . Kjempfornøyd med den og har den i nesten alle rom:)

Anonym | 29. januar 2013 kl. 12:24

Å, takk for svar :)
Er det da Lady sin Refleksjon?
Fargeprøve skal definitivt hentes!!! :-)

Glad i hvitt | 29. januar 2013 kl. 13:46

Jeg har brukt sense...

Anne | 30. januar 2013 kl. 11:26

Nydelig interiør! Sånn bildevegg har jeg lyst på også!! :)

Ha en nydelig dag!

Klem Anne

Mitt vita hus & hem / Aina-Kristin | 1. februar 2013 kl. 10:25

Hei
Så koseligt. Fine bilder.
klem Aina-Kristin.

Legg inn en kommentar