Frihetsfølelsen..


Da var det faktisk fredag igjen og selv om man er i permisjon så er det noe spesielt med denne dagen. Fredag forbindes med en følelse av frihet. Selv om jeg ikke helt skjønner hvordan jeg kan kjenne på frihetsfølesen, da mannen er bortreist hele helgen og jeg er hjemme med to ( veldig søte ) små, jeg må rydde og male boden da den skal tas bilder av neste uke. Samtidig så er jeg på leting etter sommerkroppen 2013 så jeg kan ikke kose meg i sofaen med popcorn heller..

Så da sier jeg som det står på forkleet her, Mødre er hverdagsengler!

Ha en herlig og befriende fredagskveld alle sammen!

2 kommentarer:

adales verden | 22. februar 2013 kl. 13:18

Innom å koser meg hos deg! Ønsker deg ei fin helg:))

ved siden av | 22. februar 2013 kl. 17:46

Litt nøtter og mørk sjokolade kanskje?!:)
uansett: hold på den gode fredags-frihetsfølelsen, og tenk at du VIL jo rydde og male, du MÅ ikke:)
god helg:)
klem nina

Legg inn en kommentar