Home and Cottage på Sandvika storsenter..


I går var jeg så heldig og få være med på føråpningen av Home and Cottage sin flag ship store på Sandvika storsenter. Og wow sier jeg, dette er den råeste butikken jeg har sett! De som har planlagt og designet disse lokalene har virkelig gjort en kjempejobb.

Legg merke til det flotte grå " betong " gulvet. Sammen med den mørke grå fargen på veggene så kommer alt i natur og de sterke fargene veldig godt frem.


Jentene som jobber her har virkelig vært flinke til å lage flotte og stilige miljøer. Sånn som dette Tine K miljøet, utrolig tøff blanding av natur, svart og farger. Se de flotte putene i korall!

 Jeg falt veldig for kurvene med svarte glinsende striper. To av dem ble med meg hjem og troner stolt i gangen. Jeg fikk også snakket med Anita som jobber for Tine K. Gøy og høre hvordan de jobber når de designer produktene sine. Hun fortalte også at de følger med på de norske bloggene og at de er mye bedre enn de danske, det er jo litt stas da! Jeg må også legge til at hun var en herlig og sprudlende dame!


Stilig, dekorativ og ryddig måte og vise frem et bademiljø med håndklær og badeprodukter.


Litt sånn riviera følelse over dette miljøet. Duse farger blandet med litt sterke kontraster. Det var faktisk noe som var overraskende, de hadde tatt inn mye mer sterke og klarere farger enn jeg tidligere har sett hos Home and Cottage




Flotte goodie bagger til oss som stilte opp. Den flotte posen inneholdt lys fra Broste, duft poser fra Himla, bånd fra Designers story, tøy veske fra Lama og Boligpluss/ Bo bedre.


Fantastisk tapas bord med god og sprudlende drikke..


Og kronen på verket, litt herlig bakgrunnsmusikk! De hadde virkelig fått til alt. De fleste leverandørene til butikken var også invitert og fikk se butikken. Artig og møte menneskene bak alle produktene som Home and Cottage fører.


I dag åpnet butikken og jeg håper det var mange som møtte opp for å ta en titt. Jeg er ganske sikker på at de ikke gikk tomhendt hjem. Det klarte hvertfall ikke jeg!

Hvis du ikke fikk vært der i dag så kan jeg fortelle deg at de fortsetter med hele 20% på butikken neste uke også. Så ta deg en tur til Home and Cottage sin desidert flotteste butikk, du vil ikke angre!

1 kommentarer:

Anette Willemine | 5. mars 2013 kl. 08:22

Mange fine bilder fra åpningen. Dette er en butikk jeg selvfølgelig må besøke!
Deilig å se litt farver sammen med alt det nøytrale. Jeg putter litt farver her hos meg også, selv om de er i fåtall i forhold til det nøytrale og dempede som jeg liker best. :)

Håper du har gode dager og koser deg med jentene dine!

Klem,
Anette Willemine

Legg inn en kommentar