Kontraster..


Norske interiørbloggere sin utfordring denne måneden er kontraster. Dere som følger meg har sett at jeg har blitt veldig glad i det svarte som kontrast mot alt det hvite hjemme hos oss. Men siden det begynner å nærme seg lysere tider så har det sneket seg inn litt pasteller..



Det har ikke vært så mye blogging i det siste. Men det betyr ikke at det ikke har skjedd noe her! I dag hadde jeg besøk av journalist og fotograf som kom for å lage en ny boligreportasje hos meg. Det har har vært et ganske så stort stilskifte hos oss siden huset var i Boligdrøm.

Jeg er på Instagram som gladihvitt hvis du har lyst til å følge meg og bloggen der!

Ha en strålende kveld alle sammen !

4 kommentarer:

Villa Oss | 6. februar 2013 kl. 16:47

En svart kontrast mot det hvite er lekkert. Røffer det hele opp på en balansert måte :)
Spennende med journalist besøk! Gleder meg til å se resultatet.

Nina

Har en drøm... | 6. februar 2013 kl. 18:58

Fiiine huset:) Skjønner godt at de vil komme og lage en repotasje:))
Gleder meg til og se ♥

Flott bidrag med flotte kontraster!!
Elsker treet ♥

Blåbærtua | 6. februar 2013 kl. 20:41

Nydelige huset ditt:))

Anne | 6. februar 2013 kl. 20:55

Herlig med pastellfarge mot det sorte og hvite! Jeg har blitt inspirert! Takk! :)

Ha en herlig kveld!
Klem Anne

Legg inn en kommentar