På badet..

 
På badet vårt er ting stadig i endring og jeg aner ikke hvor mange forskjellige kurver jeg har hatt til disse utrolig spennende og dekorative dorullene. Men for noen uker siden så klikket jeg hjem en Tine K strand veske fra Hviit. Og siden det ikke er det minste tegn på at det er noen vår i sikte enda så har dorullene fått lov til å bo akkurat her en liten stund.


På badekar hyllen så fylles det opp med forskjellig badesalt og godlukter. Det er ikke så veldig ofte at badekaret og disse godluktene blir brukt av meg, men det ser jo fint ut da..!

Også ser jeg at jeg har rundet akkurat 500 følgere i dag og det er kjempestas! Så tusen takk til alle som følger meg og som legger igjen sine hyggelige spor. Dere er flotte alle sammen og jeg setter veldig stor pris på dere!

Gode klemmer fra meg!

4 kommentarer:

Velkommen til Lonni´s Verden | 14. februar 2013 kl. 05:12

Kan godt forstå at tasken får lov at stå lidt. Den var virkelig fin.
Dejligt med lidt wellness hos sig selv.
God dag til dig.
Klem Lonni

Tonje Nøkleby | 14. februar 2013 kl. 22:11

Tine k har jo alltid mye fint! Herlige spaprodukter. Litt velvære bør man unne seg i hverdagen!

Heims verden | 15. februar 2013 kl. 18:15

Ååå, badekar, som jeg savner det! Fine detaljer fra badet:)

Goooo helg:D

Sommerhuset i bakken | 19. februar 2013 kl. 17:10

Flotte bilder fra badet! Alltid herlig med spaprodukter ;-)

Ha en super kveld!

Legg inn en kommentar