Jentefest....


Norges interiørbloggeres utfordring denne måneden er temaet " Jentefest ". Og når jeg tenker jentefest så tenker jeg masse farger, masse vin og høylydt skravling! Hverfall så er det slik vi sørlandsjenter gjør det!

Jeg valgte bevisst og ikke ha duk på bordet da jeg synes at borddekkingen får et litt røffere uttrykk når de naturlige detaljene kommer frem. Fargene på bordet er fra en stor bukett med nelliker som jeg har blandet med litt røffere svart/ hvitt detaljer!

Dette er hvertfall mitt bidrag!

Og jeg vet om ei lita jente som kommer til å bli henrykt over dette festbordet når hun kommer hjem  fra barnehagen!:)

9 kommentarer:

Heims verden | 8. mars 2013 kl. 17:24

Nyyyydeli og stilig borddekking!

Fru Andersen | 8. mars 2013 kl. 17:32

Kjempeflott dekket! Likte så godt det sort/hvite sammen med de mer rød/rosa blomstene. Kult og stilrent!

God helg!

Blåbærtua | 8. mars 2013 kl. 20:00

Så herlig dekka,kan tenke meg ho blir fornøyd når ho kom heim og såg dette,eg har ei som elsker å dekke bordet så skulle fått ho med på det:)
Fin fin helg til deg!
Klem fra Lillian

Har en drøm... | 8. mars 2013 kl. 21:37

Lekkert dekket!!
Elsker kombo'n striper, sort&hvitt og råååsa:))
Tipper snuppa ble glad ja:)

Ha en kos kveld, her er det endelig litt overskudd til blogging igjen ♥

Villa Oss | 8. mars 2013 kl. 22:15

Nydelig bilde!
Lykke til :)

Kikkis planet | 8. mars 2013 kl. 23:03

Tøft med de svarte og hvite detaljene!

Mitt vita hus & hem / Aina-Kristin | 9. mars 2013 kl. 10:26

Hei
Herligt bilder, skulle värt der på litt jenteskrvling ja, ser koseligt ut, klem aina-kristin

Ninas hjem ♥ SuperLille | 9. mars 2013 kl. 21:39

likte VELDIG den stylingen!

Aflekt Home | 16. mars 2013 kl. 23:30

Virkelig flott! :) jeg relsker rosa og det er min innskuddsfarge i mitt hjem!:)


Sjekk gjerne min nye møbelforetning
Aflekthome.blogspot.com
:)

Legg inn en kommentar