Litt glammy..


Solen skinner ute og det drypper fra taket, snøen smelter og asfalten titter forsiktig frem..og det gjør meg lykkelig langt nedi storetåa! Det er Mars og det er vår dere!
Selv om Fargerike spådde lilla til å være årets farge så tror jeg nesten at de tok litt feil! Korall er fargen, jeg ser den overalt og jeg er bitte litt forelsket!


Forrige uke var jeg på åpningen av Home and Cottage, og der var det masse fint! ( fortsatt 20 % ut denne uken ) Jeg ble helt betatt av disse korgene fra Tine K, tøffe og samtidig litt glammy!

Så med disse nye korgene, et teppe i korall farge og en blomst fra Ikea så har jeg funnet våren i gangen!

Nyt vårdagene alle sammen!

6 kommentarer:

Idun // Breidablikk | 5. mars 2013 kl. 12:38

Du har det så fint i gangen altså! :)
Enig i at for meg er nok korall meir årets farge enn lilla, men det er vel ein smakssak som så mykje anna.. ;)

Ynskjer deg ei fin veke! :)

Bjørkli Søndre | 5. mars 2013 kl. 16:29

Herlige detaljer i gangen din!
Korall er mye mer å se i interiøret enn lilla ja!

Kurvene var superfine!

En flott tirsdag til deg!
Klem fra Hilde

Fabelaktig | 6. mars 2013 kl. 13:08

Hei du søte,
først og fremst må jeg takke for alle fine ord du legger igjen hos meg.
Jeg har ikke så mye fritid for hånden om dagen, så jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg ønsker, men vit at jeg setter pris på dine besøk inne hos meg. Søte du!

Utrolig fint du har det altså :)

Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*

Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
klem og smil
-Maia

Karolinerlh | 7. mars 2013 kl. 09:44

Hei, Jeg er fast leser av bloggen din og har linket til den i sidebar på min blogg. Håper det er greit. Jeg har nettopp startet den å det er ikke lett å blogge i Nord-norge når det er mørkt 60 % av dagen og jeg er på jobb 30 % av den lyse delen. hehe. Håper på en liten kommentar. :)

mvh Lykkehus.blogg.no

Kristine Marie | 7. mars 2013 kl. 19:16

Utrolig fint! :-) Blir veldig inspirert av å se bildene dine! :-)

Kan du lage et innlegg om hvilke moduler dere brukte til hylla/benken? Hvilke skap osv fra Bestå? :-)

Anonym | 11. mars 2013 kl. 18:07

Ja, det hadde vært gull hvis du skrev hvilke moduler det er og målene. Kjempe fin blogg :-)

Legg inn en kommentar