Måtte ha det, bare måtte ha det..


For noen uker siden så fikk Ikea endelig inn teppet fra Stockholm serien igjen. Jeg oppdaget dette da jeg var på Ikea en kjapp tur. Desverre så hadde jeg ikke med meg bilen, men jeg kunne ikke la teppet ligge i frykt for at det ville være tomt når jeg hadde hentet bilen. Dere som følger meg på Instagram har sett bilde av hvordan det hele tok seg ut med dette store teppet på vognen! Jeg fikk ganske så mange smil fra forbipasserende biler!!

Vi har hatt noen herlige dager på Hafjell og nå går turen videre til påskeferie på det blide sørlandet!

Ha en flott påske alle sammen! Og følg meg gjerne på Instagram ved bukernavn gladihvitt

11 kommentarer:

helen og gutta | 28. mars 2013 kl. 10:41

dette teppet er sååå lekkert og jeg har så lyst på det selv, må kanskje ta turen innom Ikea for å se om de har fått det her også. ønsker deg en fin påske og kos dere masse på Hafjell. klem fra Helen

Blåbærtua | 28. mars 2013 kl. 11:19

Hihi du skal vite kor mange ganger eg hadde barnevogna tungt lasta før,for av og til må me jo berre slå til og det fine teppet kunne du jo ikkje gå fra:)

Kos dere på påskeferie:)
Klem fra Lillian

TorilFN | 28. mars 2013 kl. 12:18

Skjønner GODT at du måtte ha det teppet! ;)
Ønsker deg en herlig påske! Klem :)

http://www.ninasskatter.com/ | 28. mars 2013 kl. 16:59

ELSKER DET TEPPET,HADDE GJORT AKKURAT DET SAMME FOR Å FÅTT DET MED MEG HJEM:)

Har en drøm... | 28. mars 2013 kl. 21:26

hehe, lo godt av det Instagrambildet ja:))
Men skjønner deg, teppet er lekkert!

Ha fine påskedager ♥

Elna | 29. mars 2013 kl. 17:07

Glad Påsk!

Kram

Fru Andersen | 31. mars 2013 kl. 14:06

Skjønner godt at du vill ha det teppe, bil eller ei ;-) Selv kjøpte jeg det for noen år siden, tror det var i 2007..og fortsatt er det like fint, sel vom jeg ikke har det fremme akkurat nå (bytter litt på). En klassikker det teppet der :-)

God søndag videre!

Ninas hjem ♥ SuperLille | 1. april 2013 kl. 09:23

LEKKERT!!

Aflekt Home | 7. april 2013 kl. 18:37

Hei du :)
Når vi bygde huset vårt for to år siden var jeg mye innom bloggen din og hentet inspirasjon! :) Liker stilen din utrolig god, selv om jeg nok har falt på litt andre valg til slutt! <3
Titt gjerne innom bloggen min også, kanskje du finner noe som faller i smak? :)

Klem fra Anneli :)

Vibeke fra Bengtgarden | 10. april 2013 kl. 18:36

Har gått å ventet på at de skal få inn disse også i Trondheim, de har vistnok ikke hatt dem inne i det hele tatt ennå...
Sånn er det når en ikke bor i nærheten av et prioritert IKEA.

Skulle gjerne hatt slike i kjelleren, men får vente å se om det kommer inn.
Finfin onsdags ettermiddag/kveld til deg :-)

Interiorblogg by Anita | 21. april 2013 kl. 20:55

Hihi :) barnevogn kan brukes til masse i sånne tilfeller :)

Dette teppet er så fint, men har vært utsolgt hver eneste gang jeg har vært på ikea, og jeg bor nærme hafjell, så tar noen timer å kjøre med bil :P

Passet veldig godt inn hos deg :D

Ha en fin uke :)

Legg inn en kommentar