I disse slankende tider..


På denne tiden er det ganske så vanlig at de fleste av oss er på desperat jakt etter sommerkroppen og da spesielt hvis man har noen extra babykilo som ikke vil gi slipp ( undertegnede )

Jeg har ikke tall på hvor mange kokebøker jeg har kjøpt. Jeg har ALLE lavkarbo bøkene! Og det er ikke noe galt med dem, det er masse fine oppskrifter.

Men nå har jeg faktisk en sterk anbefaling! Boken som er avbildet ovenfor " Sunn og sterk med proteiner, mat for muskler " av Kristine Weber.  

Mange flotte og enkle oppskrifter som går ut på lavere inntak av karbohydrater og høyere inntak av proteiner. I tillegg så skriver hun masse om trening og tips til hvordan bli sterkere og sunnere. Kjempepluss for oppskrifter på litt søtsaker også! Og det beste er at hun er realistisk og spiser faktisk smågodt når hun koser seg!  Hun har også en flott og inspirerende blogg som du kan følge HER

Jeg og mange veninner har meldt oss på KK mila i September, noen skal springe, noen skal gå og noen skal jogge. Det viktigste er at vi alle har et eget realistisk mål selv om det er å løpe 1 mil, 5 km eller bare å løpe litt! Se informasjon om KK mila HER

Jeg har også sett at Fru Fly har en konkurranse på Instagram og blogg som går ut på og TRENE 100 GANGER PÅ 100 DAGER. Og vet du, det er ikke så ille som det høres ut! Det handler bare om å være aktiv på sitt eget nivå! Ta en titt HER

Det var dagens lille inspirasjonsinnlegg fra meg!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar