Snøen har ingen sosiale antenner..


Selv om det går mot vår ( forhåpentligvis ) så klarer jeg ikke å gi slipp på de svarte fargene i interiøret. Så jeg tror at vårens farger hos oss blir svart, korall og et innslag av tre/natur. I går fikk jeg tak i en av disse kule strandbaggene fra House Doctor. De er flotte til strandtur, men foreløpig så brukes den til samling av tomflasker på kjøkkenet.

I dag tror jeg at jeg og storesnuppa skal teste ut våre grønne fingre og så litt forskjellige blomsterfrø, forhåpentligvis noen som kan plantes ut snart! Også må jeg også tilføye at denne snøen eier ingen sosiale antenner, tenk og fortsatt bli værende når så mange ønsker deg bort!!!

Ha en flott lørdag med eller uten snø!

4 kommentarer:

Lykke i Jordbærveien | 13. april 2013 kl. 11:21

Kjempe fin strandbagg:) Jeg har vært en uke på Tenerife så jeg har kjent litt på sommeren allerede*smile* Men her i Vestfold er det ikke sommer, kanskje solen titter frem en tur i dag:) Ønsker deg og lille mor en fin dag med jord, frø og planting:) Klem Mari

Har en drøm... | 13. april 2013 kl. 11:22

Korall og sort er fint:))
Så lurt og bruke den fine bagen til flasker!
Her henger det en plastikkpose på skapdøren:(
MÅ herme, hehe:))

Ha en fin fin dag ♥

Blåbærtua | 13. april 2013 kl. 20:43

Hihi likte den setningen om snøen:))du kan få sagt det:)har du sett det bilde av ein snømann liggende på terrassen med masse kniver i seg,huff nesten litt brutal!
Eg liker svart og kvitt og natur heile året og om det blir det inne så kan ein jo pynte med blomster inne og pynte meir fargerikt ute:)du har det nydelig og korall er ein fine farge:)

Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

TorilFN | 13. april 2013 kl. 23:03

Måtte le av overskriften din...;) hihi..
Og jeg er SÅ enig! Nå vil vi ha grønne plener snart!
Korallfargen er forresten en favoritt hos meg også.. Herlig!
Takk for koselig hilsen hos meg forresten :)
Håper helgen er god! Klem :)

Legg inn en kommentar