Urtepotte...


Da jeg var i Århus i Januar så fant jeg en butikk som hadde et fantastisk utvalg av Nicolas Vahe sine produkter. Krydderet bruker jeg hele tiden, og da spesielt krydderet som heter " Spices ". Dette krydderet bruker jeg på wokede grønnsaker og det gir en kjempegod smak!

Urter har jeg alltid på kjøkkenbenken og jeg skal innrømme at de er mest til pynt. Den svarte papir posen fra Nicholas Vahe kjøpte jeg i den hensikt og ha kjøkken redskaper i, men den var enda tøffere og ha urter i. Jeg har da urten oppi en potte før jeg setter den i papir posen.

Ha en flott start på uken!

4 kommentarer:

Har en drøm... | 15. april 2013 kl. 22:32

Så flott på kjlkkenbenken:)
Jeg og elsker NV ♥
Har både krydderier og litt annet snacks:)
Veldig godt, veldig fint design og god pris, slikt kan vi like:)

Anette Willemine | 16. april 2013 kl. 12:32

Ja, vi får lage litt god stemning innendørs så lenge. :)
Krydderplanter er så fint og lukter så godt på kjøkkenet. Anbefaler deg å ta en titt innom Mester Grønn å se på de nye blomsterpottene i tekstil. De er selvvanningspotter, ja faktisk, og de lekker ikke gjennom stoffet. De er laget av og for MG så de finnes ingen andre steder. Ble så imponert, så når jeg så ditt bilde nå tenkte jeg at du ville vite om dem.

Så du forresten kommentaren min om hva du kan gjøre med spammingen på bloggen?

Ha en strålende tirsdag (ok det er overskyet)!
Klem,
Anette Willemine

LIFESTYLE by Sessan | 21. april 2013 kl. 18:29

Nu har jag kost mig massa här inne hos dig *OMG* Vad duktig du är, skit snyggt rett og slett :D

Tusen Tack för igår & hoppas vi ses igen

//Sessan

Anette Willemine | 26. april 2013 kl. 17:53

Bare innom for å si GOD HELG!

Klem,
AW

Legg inn en kommentar