Sommer på kjøkkenet..


Det er jo blitt sommer kjære dere! Og da må det bli litt sommerstemmning inne som ute. Litt grønne detaljer ble med meg hjem fra Stella shop forrige uke. Herlige grønn/ turkise nyanser. Litt konvaller fant jeg på gårdsplassen. De lukter helt herlig og minner meg om store enger som var helt fulle, meg som liten og beste farmor og farfar som hjalp meg og plukke den største og fineste buketten.


Og når det er sommer så forsvinner luddene fra spisestue stolene og den gamle vekten fra min fineste mormor kommer frem fra skapet igjen. Helt nydelig farger!

I går begynte jeg prosessen med å fjerne alle rosene som ikke overlevde den harde vinteren. Heldigvis så kom naboen og reddet meg slik at jeg måtte avslutte og heller nyte sommerkvelden med et glass hvitvin, akkurat slik som sommer skal være!

5 kommentarer:

Anette`s Boble | 29. mai 2013 kl. 11:37

Så nydelig vekt, herlig farge. Skjønner den må frem når sommeren er på vei ja :) Og så heldig du er som har liljekonvall i gårdsplasser. Ønsker deg en fin dag videre :)

Mitt og vårt hjem | 29. mai 2013 kl. 15:31

Så flotte og herlig farge:)
Stas me sånne arvegods:)
Fin onsdag ønskes til deg!

Klem Siv Mette

Har en drøm... | 29. mai 2013 kl. 16:22

Herlige farger ♥
Deilig med litt pasteller:)

Elisabeths Borg | 2. juni 2013 kl. 23:39

Flotte turkise detaljer i interiøret:-) Synes virkelig det spriter opp, skulle ønske fargen passet inn hos oss.
Så heldig som har en slik nabo, det hadde jeg også men har nå flyttet. Lurer på hva jeg slags unnskyldninger jeg skal finne på da?!

Ønsker deg en flott uke:-)

Klem fra Elisabeth

Aflekt Home | 11. juni 2013 kl. 23:17

Nydelig. Du har et drømmehjem! <3

Legg inn en kommentar