Stella shop, råeste butikken!



Jeg og jentene har tatt oss en tur til det blide Sørlandet hvor solen alltid skinner! Lyngdal er en liten by helt sør. Selv om byen er liten så finnes de fineste butikkene her. Jeg tenkte at jeg skal prøve og skrive litt om de jeg liker aller best. 


Jeg starter med denne nyåpnede butikken som ligger midt i sentrum. Den heter Stellashop og er helt rå!!! Dette er en butikk hvor d ikke er mulig og ikke ha en pose i hånden når man går ut. Det kan jeg skrive under på:) 


I tillegg til interiør så har de utrolig tøft utvalg av klær. De har bla 2day som er mitt favoritt merke. Så jeg gikk ut derfra med ei ny skinnjakke og den kuleste grønne buksa. 




Disse bildene fikk jeg med meg og jeg gleder meg til å få dem opp på veggen hjemme. Tøffe!!!


Masse gode produkter til matlaging. Jeg fikk med meg en pakke med små knekkis og ble advart mot at de var vanedannende, og d stemmer for nå er boksen snart tom!


De som driver butikken er skikkelig dyktige på å plukke ut ting som er tøft, uvanlig og spesielt. Noe som gjør at de helt tydelig er tidlig ute med å spotte trendene. 


Stella shop har dessverre ingen nettbutikk, men de er aktive på instagram hvor de jevnlig legger ut nyhetene. Følg dem på stellashoppen eller ta turen innom  dem i Lyngdal sentrum!

Dette innlegget er blogget fra mobil og alle bilder er tatt med Iphone, prøver meg litt frem her og er litt spent på hvordan dette blir seende ut:) 

Ha en strålende helg alle sammen!!!


5 kommentarer:

Blåbærtua | 24. mai 2013 kl. 22:52

Mannen min er fra Lyngdal og eg får alltid kjøpt meg noko på ein av dei fine interiørbutikkene når me er der nede,masse fint og Stella shop har masse fint:)

God helg til deg❤klem fra Lillian

Sommerjenten | 24. mai 2013 kl. 23:27

Her var det masse fint :) Du koser deg sikkert glugg ihjel nå :)

Ha en fin helg!

Klem klem

Ninas hjem / superlille foto | 25. mai 2013 kl. 00:49

najs!

Har en drøm... | 25. mai 2013 kl. 10:37

Flotte bilder!
Og dette så ut som en butikk vel verdt og besøke:)
2nd day er min favoritt også, og jeg har sett meg ut en skinnjakke, sikkert den du har kjøpt - heldige du:)

Ha en fin lørdag ♥

House of joy | 25. mai 2013 kl. 11:03

Tusen takk :-) Glad for at du liker butikken min i Lyngdal! Velkommen igjen:-) Mvh Silje på Stella Shop:-)

Legg inn en kommentar